شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

استعلام هویتی، در صدر خدمات کاربردی‌ دولت الکترونیک

خدمت «استعلام هویتی ثبت احوال»، کاربردی‌ترین خدمت نخستین ماه سال ۱۴۰۱ شد.

تلاش بقراط برای ایجاد بیمارستان مجازی

پلتفرم بقراط در تلاش است تا علاوه بر مدیریت مطب پزشکان و نسخه الکترونیکی با اضافه کردن خدماتی مانند مرتبط کردن مراجعان و کاربران خود به داروخانه، مراکز تصویربرداری و آزمایشگاه‌ها تبدیل به یک بیمارستان مجازی شود.

دولت برای توسعه فیبر نوری از حق خود گذشت/ واگذاری ۲۰ میلیون پورت

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ابتدا قرار بود سه درصد از درآمد اپراتورها به توسعه فیبرنوری اختصاص پیدا کند. به دلیل عزم جدی که در دولت وجود دارد اکنون دولت از هشت درصد حق‌السهم خود از درآمد اپراتورها گذشته تا پروژه واگذاری ۲۰ میلیون پورت ملی فیبرنوری سرعت بگیرد.

متوسط سرعت اینترنت کاربران چقدر است؟

مشترکان خانگی و تجاری ارتباطات پهن‌باند ثابت تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۱ میلیون نفر هستند که از فناوری‌های اینترنت پرسرعت، از حداقل ۲۵۶ کیلوبیت‌برثانیه تا ۳۰ مگابیت‌برثانیه و بالاتر استفاده می‌کنند.

چند نفر از کاربران فیبر نوری استفاده می‌کنند؟

در حالی که تا پایان فروردین ماه سال جاری، یک میلیون و ۱۴۱ هزار پورت FTTH نصب شده است، تنها ۲۰۸ هزار مشترک از فیبر نوری استفاده می‌کنند.

عرضه شماره‌های رند همراه اول به مناسبت عید فطر

دور جدید عرضه شماره‌های رند همراه اول به‌مناسبت عید سعید فطر آغاز شد و به مدت ۱۰ روز بر روی سامانه برگزاری مزایده آنلاین قرار گرفت.

نمایشگاه مجازی قرآن کریم همچنان برقرار است

رییس کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن کریم در حالی به کار خود پایان داد که بنابر مصوبه جلسه هماهنگی مدیران نمایشگاه، پس از پایان نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی همچنان ادامه خواهد داشت.

هدیۀ ویژۀ ایرانسل برای عید سعید فطر اعلام شد

ایرانسل، هدیۀ ویژۀ خود به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است.

بسته مکالمه و اینترنت ویژه همراه اول به مناسبت عید فطر

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت «عید سعید فطر» برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان بسته ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفت.

بخش ویژه درخواست های مردمی از وزیر ارتباطات راه اندازی می شود

سخنگوی وزارت ارتباطات با بیان اینکه هر هفته نزدیک به ۵ هزار پیام و گزارش مردمی به وزیر ارتباطات منعکس می شود، گفت: بخش ویژه درخواست های مردمی در وبسایت وزارت ارتباطات راه اندازی خواهد شد.

مطالب پر بازدید آرشیو