جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ارتباطات

دیوان عدالت اداری شکایت اپراتورها را رد کرد؛ همراه اول و ایرانسل برای اختلال در کلاب‌هاوس باید روزانه ۵۰ میلیارد تومان جریمه بدهند

دیوان عدالت اداری درخواست ایرانسل و توسعه اعتماد مبین (مالک سهام همراه اول) برای ابطال مصوبه هیات دولت در خصوص جریمه اپراتورهای همراه به دلیل ایجاد اختلال در کلاب‌هاوس را رد کرد. بدین ترتیب همراه اول و ایرانسل هر کدام باید به دلیل ایجاد اختلال در دسترسی به کلاب‌هاوس روزانه ۵۰ میلیارد تومان به دولت جریمه بپردازند.

سلطانی: برگزاری موفق نمایشگاه تلکام نویدی بر رونق کسب و کار حوزه ict کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام با تاکید بر رویکرد مخابرات به سمت تحول دیجیتال و توسعه پایدار اظهار داشت: جمع بندی نمایشگاه تلکام کاملا مثبت است و توانستیم در نمایشگاه ۲۰۲۱ با هماهنگی انجام شده به اهداف خود احیای دوباره صنایع مخابرات و اطلاع رسانی برسیم.

رونمایی از ۴ پروژه بومی همراه اول با حضور وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در غرفه همراه اول، از چهار پروژه ملی و بومی رونمایی کرد.

مدیرکل بازاریابی مبین نت : تحول دیجیتال را با مسیر سبز از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ دنبال می کنیم

مدیرکل بازاریابی و فروش انبوه شرکت مبین نت اظهار داشت : مبین نت علاوه بر فعالیت های قبلی خود در فروش اینترنت خانگی ، تم تحول دیجیتال را با عنوان «مسیر سبز» از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ برنامه ریزی کرده است .

مدیرعامل مخابرات از تصویب تعرفه‌های مخابرات در کمیسیون تنظیم مقررات خبر داد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در روز افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام اعلام کرد: اصلاح تعرفه‌های بخش ثابت مخابرات به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده است و با ابلاغ به سازمان تنظیم مقررات و تایید نهادهای ذیربط به زودی ابلاغ خواهد شد.

معرفی برنامه‌ها و سرویس‌های دیجیتال همراه اول در ایران تلکام۲۰۲۱

بزرگترین رویداد ارتباطاتی کشور از فردا به مدت چهار روز با حضور گسترده همراه اول در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ایرانسل با جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال به «تله‌کام ۱۴۰۰» می‌آید

ایرانسل با حضور در نمایشگاه ایران تله‌کام ۱۴۰۰، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار «نبض زندگی دیجیتال»، در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

اپراتورهای ثابت و موبایل مخابراتی فعلا ۱۰ درصد حق‌السهم بیش‌تر به دولت نمی‌پردازند/ قانون جنجالی سال ۱۴۰۰ چگونه اجرا می‌شود؟

طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۰، شرکت‌های مخابراتی باید ۱۰ درصد حق السهم بیش‌تر به دولت بپردازند؛ اما اغلب شرکت‌های مخابرات ثابت و موبایل تا زمان تمدید قرارداد خود مهلت دارند و فعلا مشمول این قانون نمی‌شوند.

گزارش وضعیت شبکه اپراتورها ارایه شد

در دومین جلسه کمیته پایش کیفیت اینترنت، وضعیت اشباع لینک‌های سرویس اینترنت و VPLS شرکتهای ارتباطات زیرساخت و مخابرات ایران، خرید و راه‌اندازی تجهیزات باند فرکانسی ۲۳۰۰، استانهای دارای مشکل در نصب سایتهای BTS و نحوه اجرای قراردادهای بیت‌استریم اپراتورهای ارتباطات ثابت با شرکت مخابرات بررسی شد.

برقراری اولین رومینگ بین‌المللی ۵G توسط ایرانسل

ایرانسل، اولین ارائه دهندۀ اینترنت نسل پنج تلفن‌همراه (۵G) در ایران، نخستین ارائه دهندۀ خدمات رومینگ بین‌الملل ۵G نیز، شد.

مطالب پر بازدید آرشیو