جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ارتباطات

نمایشگاه امروز نوید بخش آغاز حرکت نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه «شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت‌ها با محوریت FTTx» گفت: نمایشگاه امروز نوید بخش حرکت چرخ نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور است و خوشبختانه فعالان و تولیدکنندگان این صنعت خود را آماده کرده اند تا به سرعت بتوانیم ۲۰ میلیون فیبر نوری را به منازل و کسب و کارها برسانیم.

فرهنگ‌سازی نکردن درباره شبکه ملی اطلاعات پاشنه آشیل این پروژه است

صبح امروز، دوشنبه، ۲۳ اسفند سومین کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت توسعه زیرساخت‌های FFTX، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و آیدین عدالت، عضو هیأت مدیره‌ی نصر تهران در سخنانی بر تفکیک شبکه ملی اطلاعات از طرح صیانت تأکید کرد.

مبین‌نت: ۶۰ درصد رشد سود عملیاتی داشته‌ایم

جلسه ارائه گزارش سالانه هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ با حضور رییس، اعضای هیات مدیره و مدیران همراه اول برگزار شد. در این جلسه رشد سود عملیاتی این شرکت ۶۰ درصد اعلام شد.

تاثیر قطعی پهنای باند بین‌الملل بر کیفیت اینترنت چیست؟

به گفته یک کارشناس فناوری اطلاعات، قطعی فیبر دریایی و کاهش ظرفیت پهنای باند بین‌الملل، برخی اختلالات مقطعی در شبکه اینترنت در ساعات پیک ایجاد می‌کند و به کاهش کیفیت و سرعت کاربران منجر می‌شود.

افزایش حق السهم دولت از درآمد اپراتورها قطعی شد

درجریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، نمایندگان مجلس با چند بند مهم این لایحه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موافقت کردند. از جمله آنکه به توسعه شبکه ملی اطلاعات ۵ هزار میلیارد ریال تخصیص یابد.

یکشنبه ۱۵ اسفند انجام می شود پاسخگویی مدیر مخابرات تهران به مشترکان تلفن ثابت در سامانه سامد استانداری تهران

مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران، از ساعت ۱۱ لغایت ۱۲/۳۰ روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه با حضور در سامانه سامد استانداری تهران، پاسخگویی سوالات و درخواست های مشتریان و شهروندان استان تهران می باشد.

هدیۀ ویژۀ ایرانسل برای عید مبعث اعلام شد

ایرانسل، هدیۀ ویژۀ خود به مناسبت عید سعید مبعث را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است.

بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت عید مبعث

بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت فرارسیدن عید مبعث، برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان معرفی شد.

حمایت مجلس از اپراتورهای ثابت و فعالان خرد اینترنتی

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس درباره کارورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی گفت که این مصوبه مجلس در راستای کمک به اپراتورهای ثابت و کسب و کارهای خرد اینترنتی و ارتباطی صورت گرفت.

مشتریان آسیاتک می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند

محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک، می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید آسیاتک است و مشتریان این شرکت می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.

مطالب پر بازدید آرشیو