چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

پاسخگویی به بیش از ۵۴۰ هزار درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، به درخواست ۵۴۲ هزار و ۷۳ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

قطع ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت

۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به علت قطع سگمنت دوم فیبر دریایی متعلق به شرکت GBI در محدوده دریایی بین قطر و امارات دچار قطعی و اختلال شد.

ورود همراه اول به حوزه هوشمندسازی صنعت لجستیک

همراه اول و شرکت فن‌آوران لجستیک فاخر ایرانیان در راستای طراحی و توسعه راهکارهای هوشمندسازی صنعت لجستیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وزیر ارتباطات: ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر فناوری‌های نوین، اقدامات ایرانسل در حوزۀ توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال، ارائۀ خدمات دیجیتال و نیز اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحقیق و توسعه، نوآوری و بومی‌سازی قرار گرفت. در این مراسم، همچنین هشتمین سایت ۵G ایرانسل، مدرسۀ ایرانسل در روستای توحیدآباد خاش، سایت ارتباطی روستایی (USO) ایرانسل در استان مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی مرکز سوئیچینگ دادۀ ایرانسل در غرب کشور، به صورت آنلاین انجام شد.

رفع خرابی ۸۰ مورد از تجهیزات مخابراتی با سامانه نظارت مردمی روابط عمومی

روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان تهرانی، سامانه نظارت مردمی را از طریق شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده است، که از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ مورد گزارش های مردمی پیگیری و خرابی های تجهیزات مخابراتی منصوبه در سطح شهر، رفع مشکل شده است.

پاسخگویی به بیش از ۲ هزار درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در هفته اول آذر ماه سال جاری، به درخواست ۲ هزار و ۱۸۵ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سیستان و بلوچستان

با وجود وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان و بلوچستان، ترافیک شبکه در مناطق زلزله‌زده، روان و بدون اختلال است.

قبض‌های نجومی تلفن از کجا می‌آیند؟

برخی از مشترکان در حالی قبض‌های نجومی تلفن دریافت می‌کنند که این قبض‌ها به‌دلیل تماس با شماره‌هایی از کشورهای خارجی است و در نتیجه برقراری تماس با آنها برایشان هزینه زیادی در پی داشته است.

پایداری شبکه رایتل در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان

با وجود وقوع دو زمین لرزه در استان هرمزگان، ترافیک شبکه رایتل در این مناطق بدون اختلال است.

همراه اول عضو اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد

همراه اول عضو مستقل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد.

مطالب پر بازدید آرشیو