جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
FCP
پهن باند

سهم بازار پهن‌باند FCPها و مخابرات برابر است

یک کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سهم بازار شرکت‌های FCP و مخابرات ایران در حوزه پهن‌باند تقریبا برابر است، گفت: قراردادی که با شرکت‌های FCP منعقد می‌شود مطابق با مقررات و مصوبات سازمان تنظیم و مقررات است، یعنی مخابرات امکاناتی را که اپراتورها و شرکت‌های FCP می‌خواهند، در اختیارشان قرار می‌دهد و این با اشاعه بحث انحصار منافات دارد.

ادامه مطلب

fcp

چرا پروانه‌های FCP نتوانستند بازار اینترنت ثابت را نجات دهند؟

۶ سال از واگذاری پروانه‌های اینترنت ثابت یا FCP به شرکت‌های بزرگ اینترنتی می‌گذرد؛ پروانه‌هایی که قرار بود مرهمی باشد بر زخم بیش از ۱۰ سال انحصار مخابرات بر بدن اینترنت ثابت کشور؛ حالا که بیش از ۵ سال از ارائه این پروانه‌ها گذشته، آیا بازیگران اینترنت ثابت توانسته‌اند تغییراتی در بازار اینترنت ثابت کشور ایجاد کنند؟

ادامه مطلب

        fcp

تشکیل اتاق فکر مخابرات با FCPها برای حل مشکل توسعه اینترنت ثابت

مخابرات و وزارت ارتباطات در ماه‌های اخیر کشمکش‌های متعددی با یکدیگر داشته‌اند. از یک طرف وزیر ارتباطات مخابرات را شرکت انحصارگر می‌داند که می‌خواهد با افزایش تعرفه، بدهی خود به کارمندانش را پرداخت کند و جلو توسعه اینترنت ثابت را گرفته و از یک طرف دیگر مخابرات اظهارات وزیر ارتباطات را یک بده بستان سیاسی می‌داند که در نهایت باعث تضعیف مخابرات و صنعت اینترنت ثابت در کشور می‌شود.

ادامه مطلب

مجيدحقي

متقاضيان استفاده از سرويس‌هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات مراقب باشند

معاون نظارت رگولاتوري به متقاضيان سرويس‌هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات هشدار داد؛ سرويس‌هاي ارتباطي ثابت و سيار مورد نياز خود را فقط از دارندگان پروانه مجاز خريداري کنند.

ادامه مطلب

رسپينا

برنده گوشي آيفون X با تشخيص سرويس جديد رسپينا

رسپينا به عنوان اپراتور FCP که در ارائه راهکارهاي اختصاصي و ارائه سرويس‌هاي نوين و کارآمد فناوري اطلاعات و ارتباطات براي سازمان‌ها پيش‌رو است، مسابقه‌ ويژه‌اي را مخاطبان درنظر گرفته است.

ادامه مطلب

جوشقاني

عملکرد دارندگان پروانه FCP براساس شکايات ثبت شده از سوي مشترکان

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از بررسي عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) براساس وضعيت رسيدگي و پاسخگوئي به شکايات ثبت شده از سوي مشترکان در سامانه ??? خبر داد.

ادامه مطلب

شکايت

6 هزار و 500 شکایت از اپراتورهای اینترنتی ثبت شد

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از ثبت6 هزار و 500 شکایت از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت از سوی مشترکان خبر داد و جدول اپراتورهای دارای بیشترین و کمترین میزان شکایات را منتشر کرد.

ادامه مطلب

کال سنتر

راه‌اندازي اولين مرکز تماس آذري‌زبان در شرکت‌هاي FCP کشور

مديرعامل آسياتک از راه‌اندازي اولين مرکز تماس آذري‌زبان در شرکت‌هاي FCP کشور خبر داد.

ادامه مطلب

fcp

جذب ۱۱ شرکت FCP در کنسرسیوم LTE ثابت باند ۲۳۰۰

مدیرعامل شرکت حلما گستر خاورمیانه با تنظیم و ارسال نامه‌ای به معاون صدور پروانه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام موجودیت کنسرسیوم LTE با عضویت ۱۱ شرکت بزرگ FCP خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: با ارائه مجوز به شرکت‌های FCP اکنون تنها مخابرات مسوولیت واگذاری خط‌های جدید تلفن ثابت را برعهده ندارد.

ادامه مطلب