جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آخرین اخبار سرویس پیام رسان های دیجیتال

سرویس اشتراکی اینستاگرام راه‌اندازی شد

اینستاگرام اخیرا از عرضه قابلیتی جدید خبر داد که بر اساس آن، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند پست‌های خود را صرفا برای افرادی خاص و مشترکان پولی خود به اشتراک بگذارند.

چه افرادی بیش‌تر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟

در سراسر جهان افراد بین ۲۰ تا ۲۹ سال بزرگترین کاربران رسانه‌های اجتماعی هستند و گروه سنی ۶۰ سال به بالا، کمترین تعداد کاربران فعال را دارد.

با راه‌اندازی خدمات اشتراکی تلگرام به یک سرویس انتقال فایل تبدیل شد

تلگرام سرویس پولی جدیدی راه‌اندازی کرده که برای نخستین بار، شامل دسترسی به خدمات انتقال فایل است.

در واتساپ صداهای مزاحم را قطع کنید!

واتس‌اپ به تازگی قابلیتی را عرضه کرده است که به کاربران تماس‌های گروهی امکان می‌دهد صدای یک یا چند شرکت کننده در تماس را قطع (Mute) کنند.

تنظیمات جدید واتس‌اپ برای جلوگیری از سرک کشیدن مخاطبان خاص

واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید، کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری برای تنظیمات عکس پروفایل، استاتوس و آخرین بازدید (Last Seen)، برای کاربران اضافه کرد.

اینستاگرام قابلیت کنترل حساب کاربران نوجوان را فعال کرد

اینستاگرام ابزارهای نظارتی والدین بر حساب های کاربری نوجوانان را انگلیس و ایرلند ارائه کرد.

همه هستند اما جایی برای مردم نیست فهرست کامل چهره‌های سیاسی ایرانی فعال در توییتر؛

توییتر، شبکه اجتماعی که اگرچه فیلتر است اما مسئولان ایرانی بدون محدودیت در آن حاضرند. بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد بیش از ۲۶۰ مقام رسمی از اعضای هیئت دولت گرفته تا مجلس، شورای شهر تهران و سایر نهادهای سیاسی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و... در این پلتفرم فیلتر شده فعال هستند. جالب است بدانید نزدیک به ۶۰ درصد اعضای کمیسیون طرح صیانت و دیگر موافقان این طرح نیز حضوری فعال در توییتر دارند.

"همیشه رایگان" از شعار تلگرام حذف می‌شود

اگر اپلیکیشن تلگرام را اکنون دانلود کنید با عبارت "تلگرام برای همیشه رایگان است. بدون تبلیغات. بدون هزینه اشتراک. " روبرو می شوید اما ظاهرا این شعار به زودی حذف خواهد شد.

چگونه چندین عکس را به پست و استوری اینستاگرام اضافه کنیم؟

بسیاری از افراد بر این باورند که بعضی وقت‌ها ارزش یک عکس از هزاران کلمه و نوشته بالاتر است. در عین حال گاهی یک عکس برای توصیف یک داستان کافی نیست. قرار دادن چندین تصویر در کنار هم به بیان بهتر یک داستان و احساسات موجود در آن کمک می‌کند. افزودن چندین عکس به پست و استوری اینستاگرام به افراد کمک می‌کند تا مخاطبان خود را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنند و یک محتوای خوب را به آن‌ها ارائه کنند.

منتظر ویژگی جدید و شگفت انگیز واتساپ باشید

واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدید پیش نمایش لینک‌های به اشتراک گذاشته توسط کاربران می‌باشد. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند علاوه بر لینک مربوطه، به تصویر و اطلاعات بیشتری از آن لینک دسترسی پیدا کنند.

آرشیو

اخبار برگزیده آرشیو

مطالب پیشنهادی آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو