جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
درباره ما

 

 

پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی " تیک نیوز"  با تغییر دامنه وایمکس نیوز از سال 1399 قدم به عرصه اطلاع رسانی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گذاشت.

وایمکس نیوز که در سال 1389 با ورود فناوری وایمکس به کشور فعالیت اطلاع رسانی وفرهنگ سازی خود را برای اقبال مردم به استفاده از وایمکس شروع کرده بود تا ابتدای سال 1399 به مدت 10 سال مسئولیت انتشار اخبار این حوزه برای مخاطبان را برعهده داشت و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

لزوم تغییر دامین از آنجا آغاز شد که وایمکس به عنوان یک فناوری منسوخ شده در عرصه ارتباطات واقع شد و وایمکس نیوز که برگرفته از نام این فناوری بود همراه با آن به دست فراموشی سپرده می شد.

و اینک

تیک نیوز، همانند وایمکس نیوز می کوشد به عنوان یک پایگاه تخصصی در حوزهی ICT  به انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه ازطریق تعامل با فعالات عرصه ارتباطات کشور و انتشار نقطه نظرات اندیشمندان، مدیران ، کارشناسان و روابط عمومی های بخش ارتباطات کشور بپردازد و شرایط مطلوبی برای انتشار نقطه نظرات ایشان در بخش اخبار،  یادداشت ها، مقالهها و سایر مطالب مخاطبان قدمی رو به جلو در انجام رسالت خود بردارد.

با آغاز فعالیت تیک نیوز، همه ی فعالان و متخصصان حوزه بویژه روابط عمومی شرکتهای بخش خصوصی میتوانند آخرین دیدگاهها و اخبار فعالیتهای خود را برای انتشار در پایگاه خبری تیک نیوز در اختیار ما قرار دهند.

امید است، این پایگاه بتواند گام موثری در اطلاع رسانی رخدادهای این حوزه برای علاقمندان بردارد.

مدیرمسئول