دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آموزش-مجازی
آموزش زبان فارسی

سامانه آموزش مجازی زبان فارسی طراحی شد

سامانه آموزش مجازی زبان فارسی پروژه‌ای است که در بستر الکترونیکی تحت وب و برای آموزش برخط در کشور طراحی و پیاده‌سازی شده است.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

۳ ماه نخست فعالیت «عیسی زارع پور» چگونه گذشت

نزدیک به ۳ ماه از حضور عیسی زارع پور در وزارت ارتباطات می‌گذرد اما به دلیل کندی تغییر و تحولات در بدنه مدیریتی این وزارتخانه، سرعت عمل انجام پروژه‌ها با وعده‌های وزیر ارتباطات همخوانی ندارد.

ادامه مطلب

سامانه شاد

در کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش‌آموزان مطرح شد؛

قابلیت سامانه شاد برای آموزش ایرانیان خارج از کشور

در نخستین جلسه کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش‌آموزان بر تحقق عدالت آموزشی با ارتقای کیفی محتوای مجازی و قابلیت سامانه شاد برای آموزش ایرانیان خارج از کشور تاکید شد.

ادامه مطلب

کلاس انلاین

کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش آموزان تشکیل شد

به پیشنهاد سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش و موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش آموزان تشکیل شد.

ادامه مطلب

مدرسه

از سوی وزیر آموزش و پرورش تشریح شد؛

آخرین تصمیم ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش مجازی عملاً برای پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی، آموزش مناسبی نیست به همین منظور در شهرهای زرد و آبی این دو پایه تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند.

ادامه مطلب

مهدی اسماعیلی

حمله متقلبان به قلب آموزش مجازی/آزمون خود را به ما بسپارید

عضو کیمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون‌های آنلاین فرصتی برای تاخت و تاز سوءاستفاده گران در شبکه‌های اجتماعی در جهت کسب درآمد به روش تقلب مجازی شده است.

ادامه مطلب

آموزش وپرورش

آموزش مجازی برای دانش آموزان ۲ روز تعطیل می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از نام گذاری ۳۰ آذر و یک دی به نام روزهای «بدون تبلت، تلفن همراه و رایانه» در آموزش و پرورش پایتخت خبر داد.

ادامه مطلب

آموزش آنلاین

رایگان کردن اینترنت دانشجویان؛ وعده‌ای که روی کاغذ ماند!

علی رغم وعده‌های ۱۰ ماهه مسئولان عالی وزارت علوم و ارتباطات مبنی بر تامین اینترنت رایگان دانشجویان برای حضور بی دغدغه در کلاس های مجازی، متاسفانه با گذشت حدود سه ماه از ترم دوم کرونایی دانشگاه‌ها، هنوز بسیاری از دانشجویان به خصوص دانشجویان مناطق محروم هنوز چشم انتظار دسترسی بدون هزینه به کلاس های درس و دانشگاه هستند.این در حالی است که سایر مراکز آموزشی از قبیل مداس و مراکز زیرمجموعه آموزش و پرورش از همان ماه‌های اول شیوع کرونا از این موهبت مسئولان بهره‌مند هستند.

ادامه مطلب