شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آیفون
آیفون

کدام مدل‌های آیفون به‌روزرسانی iOS ۱۶ را دریافت خواهند کرد؟

اپل در کنفرانس طراحان (WWDC ۲۰۲۲) که دومین رویداد سالانه مهم این شرکت است، جدیدترین محصولات و به‌روزرسانی‌های نرم افزاری خود را معرفی کرد که شامل iOS ۱۶ بود.

ادامه مطلب

آیفون۱۳

دو برابر مازاد نیاز برای واردات آیفون در دو ماه ثبت سفارش شد

رئیس کل سازمان توسعه تجارت گفت: در دوماه گذشته بیش از دو برابر نیاز پارسال برای واردات آیفون ثبت سفارش شد.

ادامه مطلب

آیفون

واردات آیفون از فردا آزاد می شود

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در واکنش به اخبار روزهای اخیر مبنی بر ممنوعیت واردات موبایل‌های برند آیفون، گفت: ثبت سفارش موبایل برای کلیه نشان‌های تجاری (برندها) هیچ محدودیتی ندارد.

ادامه مطلب

آیفون۱۳

واردات آیفون ممنوع می‌شود؟

با ادامه انتقادها از واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار، اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس وعده داده‌اند تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ واردات آیفون ممنوع شود.

ادامه مطلب

اپل

اپل کاربران را مجبور به خروج از iOS ۱۴ می‌کند

اپل دیگر به کاربران اجازه نمی‌دهد با به‌روزرسانی‌های امنیتی در iOS ۱۴ بمانند.

ادامه مطلب

آیفون

حقه‌های آیفون که بیشتر مردم نمی‌دانند

ویژگی‌های مخفی بسیاری در آیفون به همراه میانبرهای داخلی مفیدی وجود دارد که ممکن است کاربران از آنها خبر نداشته باشند، از آن جمله میتوان به ویژگی PDF کردن صفحات وب و تماس‌ اضطراری از مخاطبان خاص اشاره کرد.

ادامه مطلب

آیفون۱۳

تولید آیفون ۱۳ قربانی کمبود قطعه شد

شرکت اپل احتمالا هدف تولید پیش بینی شده برای آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱ را به دلیل کمبود طولانی تراشه ۱۰ میلیون دستگاه کاهش می دهد.

ادامه مطلب

ایرپاد

اپل همچنان به دنبال عرضه نسل سوم ایرپاد در سال ۲۰۲۱ است

اگرچه نسل سوم ایرپاد در مراسم ۲۳ شهریور اپل در کنار آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ معرفی نشد، اما گزارشی جدید می‌گوید این دستگاه همچنان در دست ساخت است و مطابق برنامه تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

ادامه مطلب

ایفون

سیستم عامل iPadOS ۱۵ امکان دسترسی اپ‌ها به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم را فراهم می‌کند

نسل جدید آیپد پرو با چیپ M۱ قدرت بالایی دارد و اپل آن را یک جایگزین مناسب برای لپ‌تاپ‌ها می‌داند، اما کوپرتینویی‌ها اجازه نمی‌دادند توسعه‌دهندگان بیش از ۵ گیگابایت رم آن را به برنامه‌هایشان اختصاص دهند. حالا این کمپانی با سیستم عامل iPadOS ۱۵ محدودیت رم را به ۱۲ گیگابایت افزایش می‌دهد. با اینکار، برنامه‌ها با سرعت بالاتر اجرا می‌شوند و روان‌تر عمل می‌کنند.

ادامه مطلب

آیفون۱۳

آیفون ۱۳ رونمایی شد

اپل آیفون ۱۳ را که طراحی مشابه مدلهای سال گذشته دارد و در آن به قابلیتهای ۵G و قابلیتهای جدیدی در دوربین و پردازنده تمرکز شده است، رونمایی کرد.

ادامه مطلب