پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
افزایش-تعرفه-اینترنت
عباسی شاهکوه

رگولاتوری: نزدیکی تعرفه‌ها در رقابت طبیعی است

معاون وزارت ارتباطات در پاسخ به گلایه کاربران از نبود رقابت در بازار تلفن همراه و اقدام هماهنگ اپراتورها در افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: اپراتور هایی که در حد همدیگر هستند، در نهایت تعرفه خدمات را نزدیک به هم اعلام می‌کنند.

ادامه مطلب

اینترنت

رئیس رگولاتوری: تغییرات تعرفه اینترنت در سال ۱۴۰۱ حتمی است

سال گذشته بسیاری از اپراتورهای اینترنتی و موبایل اعلام کردند که تعرفه اینترنت در سال ۱۴۰۱ باید صددرصد افزایش پیدا کند. رئیس رگولاتوری هرچند با افزایش صددرصدی تعرفه‌ در این زمینه مخالف است؛ اما اعلام می‌کند در سال جاری تعرفه‌ها به صورت حتمی افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات: هیچ اپراتوری حق افزایش خودسرانه تعرفه را ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هیچ کسی به بهانه افزایش حق‌السهم اپراتورها به دولت در بودجه، حق افزایش تعرفه را ندارد. این وظیفه بر عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

ادامه مطلب

اینترنت

شرکت‌های اینترنتی خواستار افزایش تعرفه اینترنت ثابت شدند

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار بازنگری در سیاست اعمال سقف تعرفه برای خدمات ارتباطی غیر انحصاری در حوزه ارتباطات ثابت شد. این در حالی است که در آخرین موضع‌گیری در این رابطه، وزیر ارتباطات تاکید کرده بود اجازه گران شدن اینترنت را نمی‌دهد.

ادامه مطلب

اینترنت

وزیرارتباطات: مصوبه مجلس برای افزایش تعرفه اینترنت،به ضرر «ایران» است

وزیر ارتباطات گفت: مصوبه افزایش ۱۰ درصدی حق السهم دولت از اپراتورها، ضرری است که برای تمام ایران است. این را خدمت عزیزمان در مجلس هم عرض کرده‌ام.

ادامه مطلب