جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
الکامپ-۱۴۰۰
فراخوان آوردگاه سرمایه

فراخوان آوردگاه جذب سرمایه در الکامپ اعلام شد

ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از استارت آپهای علاقه مند به حضور در آوردگاه سرمایه نمایشگاه الکامپ دعوت کرد که در این رویداد شرکت کنند.

ادامه مطلب

الکامپ

ثبت نام برای رقابت ایده‌های برتر در الکامپ آغاز می‌شود

ثبت نام رویداد «الکام پیچ» با هدف رقابت استارت آپهای دارای ایده برتر در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از فردا ۲۱ دی ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

الکامپ

مهلت پیش ثبت نام الکامپ تمدید شد

سازمان نظام صنفی رایانه ای از تمدید مهلت پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ تهران خبر داد.

ادامه مطلب

مرضیه شاوردی

صندوق نوآوری از حضور مستقل شرکت‌‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه الکامپ حمایت می‌کند

به گفته مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان دراین دور از نمایشگاه در زمینه اجاره غرفه و غرفه‌سازی می‌توانند از حمایت ۷۰ درصدی صندوق بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب

الکامپ

وضعیت حضور بازیگران حوزه فناوری در نمایشگاه الکامپ چگونه است؟

الکامپ امسال قرار است به صورت فیزیکی برگزار شود و آنطور که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران می‌گوید، این موضوع به خاطر خواسته تیم‌های استارتاپی و دیگر بازیگران حوزه فناوری انجام می‌شود.

ادامه مطلب

بیست و ششمین الکامپ

الکامپ ۱۸ تیر ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می شود

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین متقاضیان جهت ثبت نام و حضور در این نمایشگاه می‌توانند از روز چهارشنبه، ۱۲ خرداد ماه اقدام کنند.

ادامه مطلب

الکامپ

نمایشگاه الکامپ ١۴٠٠، تیرماه برگزار می‌شود

نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرد: بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی «الکامپ» که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو شد، تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

ادامه مطلب