یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
امنیت-سایبری
امنیت سایبری

پیش‌بینی‌ امنیت سایبری برای سال ۲۰۲۲

همان‌طور که هکرها با گذشت زمان در حملات خود پیچیده‌تر می‌شوند، پیشگیری باید در اولویت سازمان‌ها باقی بماند و آنها با فرهنگ‌سازی امنیت سایبری و اجرای سیاست‌های صحیح امنیتی، جایگاه خود را در فضای مجازی بهبود بخشند.

ادامه مطلب

امنیت سایبری

برای امنیت سایبری باید اینترانت ملی راه‌اندازی شود

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت:‌ در مورد امنیت سایبری هم باید شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی شود تا برای سامانه‌های داخلی ما اینترانت ملی ایجاد شود. البته برای مردم مانعی ندارد که از اینترنت و شبکه وب جهانی استفاده شود، اما سامانه‌ها باید تحت نظر شبکه ملی اطلاعات باشد.

ادامه مطلب

پوتین

وقتی پوتین در زمین دیپلماسی سایبری بازی می کند

مدل حکمرانی فضای مجازی روسیه، ریشه در برنامه‌ای مدون دارد. علاوه بر این، رویکرد شخص ولادیمیر پوتین به حکمرانی فضای مجازی نیز نقش بسیاری در رویکرد کلان روسیه ایفا می کند.

ادامه مطلب

فناوری‌های حوزه امنیت سایبری

گام بلند ۱۴۷ شرکت دانش‌بنیان و خلاق برای توسعه فناوری‌های حوزه امنیت سایبری

با حمایت معاونت علمی و فناوری در حال حاضر ۱۴۷ شرکت دانش‌بنیان و خلاق در حوزه توسعه فناوری‌های مربوط به امنیت سایبری در کشور فعالیت می‌کنند.

ادامه مطلب

جوبایدن

در پی چند حمله سایبری؛

رئیس جمهور آمریکا دستور اجرایی امنیت سایبری امضا کرد

رئیس جمهور آمریکا باتوجه به حملات سایبری دستوری اجرایی برای بهبود اشتراک گذاری اطلاعات بین سازمان‌ها و ارتقای واکنش به نفوذهای امنیتی امضا کرده است.

ادامه مطلب

حملات سایبری

نگاهی به مهم‌ترین تهدیدهای امنیت سایبری جهان در سال گذشته/باج‌افزارها کماکان مهم‌ترین تهدید سایبری هستند

در یک سال اخیر تحولات زیادی در حوزه امنیت سایبری اتفاق افتاده که اطلاع از آنها برای کاهش خسارت‌های وارده و جلوگیری ازسرقت اطلاعات حساس ضروری است.

ادامه مطلب