یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینترنت-رایگان
گوشی

ثبت‌نام اینترنت رایگان برای دهک‌های کم‌درآمد تا پایان هفته انجام می‌شود

وزارت ارتباطات اعلام کرد سرپرستان خانواری که در سه دهک کم‌درآمد یارانه بگیران هستند تا پایان هفته جاری می‌توانند برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کنند.

ادامه مطلب

جواد موحد

اختصاص اینترنت رایگان به سه دهک کم درآمد جامعه

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد: سرپرستان خانوار سه دهک کم درآمد یارانه بگیران می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات دولت نسبت به فعال کردن بسته اینترنت خود اقدام کنند.

ادامه مطلب

اینترنت

اختصاص اینترنت به اقشار کم‌درآمد به کجا رسید؟

با تغییر قیمت اینترنت ثابت و همراه، موضوع اختصاص اینترنت رایگان به اقشار ضعیف از سوی مسوولان مطرح شد و باید دید بحث ارائه بسته‌های اینترنت برای اقشار کم برخوردار در جهت جبران افزایش قیمت، چگونه اجرایی خواهد شد.

ادامه مطلب

اینترنت

درخواست نمایندگان مجلس از وزارت ارتباطات: اینترنت کاربران کم‌مصرف را رایگان کنید

گروهی از نمایندگان مجلس در جلسه با مدیران وزارت ارتباطات از این وزارتخانه خواسته‌اند تا دست‌کم اینترنت کاربرانی را که در ماه کمتر از دو گیگ مصرف دارند، ارزان یا رایگان کنند.

ادامه مطلب

اینترنت دانشجویی

آخرین دوره‌ اینترنت رایگان دانشجویی؟

ارائه اینترنت رایگان به استادان و دانشجویان که از زمان شیوع کرونا در ایران اتفاق افتاده بود، در آخرین مرحله و برای سال تحصیلی جدید در مهرماه ۱۴۰۰ و به‌مدت شش ماه تکرار شد.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

ارائه اینترنت رایگان برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اینترنت رایگان ۶ ماهه اساتید دانشگاه‌ها، معلمان و دانشجویان و طلاب گفت: طی این هفته بسته‌های رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

ادامه مطلب

لپ تاپ

انتقادهای خبرنگاران به نحوه تخصیص اینترنت هدیه خبرنگاری

هدیه روز خبرنگار از زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد باب شد؛ در دولت حسن روحانی هم وزارت ارتباطات هدیه ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای خبرنگاران سراسر کشور را اجرا کرد؛ اما خبرنگاران انتقادهایی به نحوه تخصیص این هدیه دارد.

ادامه مطلب

شاتل موبایل

شاتل موبایل به سیم‌کارت‌اولی‌ها سه ماه اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد

مشترکینی که تا به حال سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت نشده است می‌توانند با خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به عنوان اولین سیم‌کارت خود، علاوه بر بسته‌های ارائه شده به همراه سیم‌کارت، بسته سه ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک از شاتل موبایل هدیه بگیرند.

ادامه مطلب

فلاح جوشقانی

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

تخصیص بسته‌های اینترنت رایگان برای سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به‌منظور توزیع عادلانه اینترنت مخصوص آموزش در فضای مجازی به صورت رایگان بین دانش‌آموزان، تخصیص بسته‌های رایگان بر روی سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی در حال اجرا است.

ادامه مطلب

اینترنت رایگان

برنامه زمان‌بندی ثبت نام بسته اینترنت رایگان ویژه انتخابات اعلام شد

وزیر ارتباطات روز گذشته از آغاز ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان ایام انتخابات خبر داد. این بسته ۷ گیگابایتی که اینترنت داخلی و بین‌المللی را شامل می‌شود و به هر کد ملی تعلق گرفته و مراحل ثبت نام آن طی یک هفته و طبق برنامه زمان‌بندی شده انجام می‌پذیرد تا یکباره شاهد افت ناگهانی سرعت اینترنت نباشیم.

ادامه مطلب