دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
برنامه-نويسي
پول مجازي

از بین رفتن ۲۸۰ میلیون دلار پول مجازی با اشتباه برنامه نویسی

یک اشبتاه برنامه نویسی هنگام برطرف کردن یک حفره امنیتی سبب شده حدود ۲۸۰ میلیون دلار پول مجازی از بین برود.

ادامه مطلب

ديجيتال - برنامه نويسي - فضاي مجازي - اينترنت

در دانشگاه شریف؛

فینال لیگ برنامه نویسی ایران برگزار می شود

فینال مسابقه برنامه‌نویسی کدکاپ شریف ( لیگ برنامه نویسی ایران ) ۵ و ۶ خرداد ماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

ادامه مطلب

اندرويد - اپليکيشن

با همکاری ژاپن صورت می گیرد؛

آموزش اپلیکیشن نویسی به ۱۲ میلیون دانش آموز

در راستای آموزش اپلیکیشن نویسی در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش آموزان سراسر کشور، پروژه همکاری آموزشی ایران و ژاپن اجرایی می‌شود.

ادامه مطلب

هدست BCI - امواج مغزي

کنترل ربات های پرنده با استفاده از افکار خلبان

دانشگاه فلوریدا مسابقه ای را برگزار کرد که در آن 16 شرکت کننده، ربات های پرنده را فقط با استفاده از قدرت افکار خود با بهره گیری از هدست های موج نگار مغز، به پرواز درآوردند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اپليکيشن - فناوري

درآمد میلیاردی کسب و کارهای اینترنتی؛

درآمد نرم افزارهای توسعه دهنده ماهانه 50 میلیون ریال است

بنیانگذار جشنواره موبایل گفت: درآمد حاصل از نرم افزارهای کاربردی توسعه دهنده (اپلیکیشن ها) ماهانه 50 میلیون ریال و درآمد تارنماهای کسب و کار و فروش اینترنتی دهها میلیارد ریال است.

ادامه مطلب

برنامه نويسي

یک کارشناس نرم‌افزار مطرح کرد

چرا به برنامه‌نویسی در دانشگاه‌ها توجه کافی نمی‌شود؟

یک کارشناس نرم‌افزار معتقد است با توجه به اینکه شروع به کار در حوزه IT و خصوصا برنامه‌نویسی، نیاز چندانی به سرمایه‌های کلان ندارد اما بیشترین سوددهی و بازدهی را خواهد داشت و نیازمند توجه بیشتری است.

ادامه مطلب

ويندوز 10 - مايکروسافت

آيا ويندوز 10 هم عرصه جديدي براي انحصار طلبي مايکروسافت است؟

شايد بتوان جديد ترين سيستم عامل شرکت مايکرو سافت يعني ويندوز 10 را جنجالي ترين و خبر ساز ترين سيستم عامل ساخته شده به دست اين شرکت لقب داد. محصولي که چه پيش از عرضه شدن به بازار و چه پس از آن جار و جنجال هاي فراواني را پديد آورد و سبب ساز حاشيه هاي فراواني در دنياي تکنولوژي شد.

ادامه مطلب

کافه بازار - پنجشنبه بازار

دورهمی هزارنفره برنامه‌نویسان

بزرگترین فروشگاه اپلیکیشن ایران اردیبهشت‌ماه سال آینده نشستی موسوم به « ۵شنبه‌بازار» را با حضور بیش از ۷۰۰ طراح، توسعه‌دهنده و برنامه‌نویس برگزار می‌کند تا ضمن تبادل تجربه و تلاش برای ارتقای کیفیت نرم‌افزارهای موبایل، این کسب و کارها را برای ورود بازیگران بین‌المللی و رقابت در عرصه جهانی مهیا کند.

ادامه مطلب

برنامه نويسي

باید و نبایدهای صادرات نرم‌افزار ایران

یک عضو سازمان نظام رایانه‌ای استان تهران با بیان اینکه به چند دلیل بعید است در کوتاه‌مدت صادرات نرم‌افزار به خارج صورت بگیرد و برجام روی نرم‌افزار تاثیر داشته باشد، گفت: دلیل اول این است که ما هنوز در صنعت نرم‌افزار یک بازار بزرگ داخلی اشباع‌نشده داریم که اشباع همین بازار و جواب دادن به تقاضای آن زمان می‌برد.

ادامه مطلب

برنامه نويسي - کدکاپ

برگزاری اولین رقابت تمرینی برنامه نویسی مسابقات کدکاپ در نیمه اسفندماه

اولین مسابقه تمرینی برنامه نویسی از مجموعه رویداد های مسابقات کدکاپ دانشگاه صنعتی شریف در 15 اسفند ماه امسال به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی مسابقات برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب