سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
بورس
عیسی زارع پور

عیسی زارع پور:

تا دو ماه آینده شاهد حضور شرکت های نو آفرین در بورس خواهیم بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع مدیران کسب و کارهای نوآفرین (استارتاپ‌ها) تاکید کرد که به منظور حل مشکلات این کسب و کارها و حذف موانع پیش روی این حوزه، طی روزهای آتی نماینده ویژه‌ای در حوزه کسب و کارهای دیجیتال منصوب خواهد کرد تا به مشکلات بخش خصوصی سریع‌تر رسیدگی شود.

ادامه مطلب

شاتل

حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شاتل موبایل با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، فناوری‌های جدید، راهکارها و محصولات سازمانی جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

ادامه مطلب

ارز دیجیتال

همه چیز درباره ارزهای مجازی؛

از شگردهای کلاهبرداری تا پشت‌پرده نوسانات

اقدامات رسانه‌ای و تبلیغات پررنگ و لعاب در جهت متقاعد کردن افراد ناآگاه برای ورود به بازار ارزهای مجازی کم نیست؛ حال آن‌که مخاطرات بازار مذکور به مراتب بالاتر از پیامدهای سقوط بورس ارزیابی می‌شود.

ادامه مطلب

ینفر

تشکیل ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: اکنون ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با سرمایه ۱,۱۲۵ میلیارد تومان با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی تأسیس شده و ارائه خدمات می‌دهند.

ادامه مطلب

رایتل

وزیر ارتباطات خبر داد؛

شرکت رایتل در آینده نزدیک وارد بورس می‌شود

شب گذشته وزیر ارتباطات از ورود شرکت رایتل به بورس در آینده نزدیک خبر داد.

ادامه مطلب

بورس

سرورهای اختصاصی آسیاتک برای بورس

یک سال از شیوع کرونا گذشته و به دنبال این پاندمی تمام کارها به سمت آنلاین شدن پیش رفته است. حتی بازار بزرگی مانند بورس هم در سال جاری با توسعه زیرساخت‌های خود امکان انجام معاملات در این بازار را به صورت آنلاین فراهم کرده است. به دنبال این اتفاق حالا آسیاتک، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های اینترنتی کشور از سرورهای اختصاصی خود برای بورس خبر داده است.

ادامه مطلب

استارت اپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

یک تحلیل‌گر کسب‌وکارهای اینترنتی درباره حضور استارت‌آپ‌ها در بورس گفت: استارت‌آپ‌های ما ادبیات بازار سرمایه را بلد نیستند و تا زمانی که سازمان بورس، قوانین خود را برای استارت‌آپ‌ها شفاف و دارایی‌های نامشهود را هم ارزشمند تلقی نکند و استارت‌آپ‌ها با قوانین سازمان بورس کنار نیایند و حداقل‌ها را رعایت نکنند، این بازی دو سر باخت خواهد بود.

ادامه مطلب

تجولات اقتصادی

در تحلیل هفتگی بازارها مطرح شد:

افت قریب‌الوقوع دلار به کمتر از ۲۰هزار تومان/ احتیاط در خرید رمزارزها و عدم ورود به برخی بازارها

آینده سیاسی توافق با آمریکا، بورس و حضور در بازار رمزارزها از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ی لایو این هفته الحسینی و مروی، دو کارشناس اقتصادی، بودند. این برنامه چهارشنبه هر هفته در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود و این دو کارشناس به بررسی روند هفته گذشته و پیش‌بینی روند آینده آن‌ها می‌پردازند و به پرسشهای مخاطبان خود پاسخ می‌دهند.

ادامه مطلب

امضای الکترونیکی

امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس توسعه می‌یابد

با امضای تفاهم‌نامه بین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران، همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات و توسعه به‌کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس تفاهم شد.

ادامه مطلب

سیدناصر موسوی لارگانی

طرح تحقیق و تفحص مجلس از بورس تصویب شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتشار مطلبی در توئیتر از تصویب طرح تحقیق و تفحص از بورس خبر داد.

ادامه مطلب