جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تخلف-اپراتورها
اینترنت

آیا قیمت اینترنت برخلاف قانون گران شده است؟

اپراتورها طبق مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اجازه دارند هر گیگ اینترنت را تا ۴۲ هزار تومان بفروشند. اکنون برخی اپراتورها از این ظرفیت قانونی استفاده کرده و قیمت بسته‌های اینترنت را در چارچوب قانون اما بدون مجوز سازمان تنظیم مقررات و بدون اطلاع کاربران افزایش داده‌اند.

ادامه مطلب

باندپهن

ورود مجلس به تخلف اپراتورها در فروش پهنای باند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس در خصوص فروش تمام بهای پهنای باند داخلی که در شورای عالی فضای مجازی مصوب شده نیم بها محاسبه شود گزارش‌هایی دریافت کرده و حتما رسیدگی خواهد شد.

ادامه مطلب

قبض آبونمان

برخورد قاطعانه با تخلف در سرويس خدمات محتوايي موبايل

وزير ارتباطات از برخورد قاطعانه وزارت ارتباطات در صورت بروز تخلفات در زمينه خدمات محتوايي خبر داده است.

ادامه مطلب

اينترنت

مدیرعامل زیرساخت تشریح کرد

از خط و نشان برای اپراتورهای متخلف تا بدهی ۳۰۰ میلیاردی مخابرات

اعلام نقاط بحرانی کشور از منظر سرویس دهی خدمات اینترنتی، تغییر تعرفه‌های اینترنت، پاسخ‌گویی به منتقدان انحصار واردات پهنای باند و ارائه توضیح درباره آخرین وضعیت بدهی مخابرات به شرکت زیرساخت از جمله موضوعاتی است که معاون وزیر ارتباطات به پاسخگویی درباره آنها پرداخت.

ادامه مطلب

سيم کارت

دردسر جدید مشترکان تلفن همراه

پس از شارژ‌خوری سیم‌کارت‌های اعتباری؛

کسر شارژ سیم‌کارت و درج ردیف هزینه ارزش‌ افزوده در قبوض، صدای اعتراض مشترکان تلفن‌ همراه را درآورده است و بسیاری از آنان از فعال‌سازی پیامک‌هایی که مبالغی به حساب آنها منظور می‌کند، اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

ادامه مطلب

عميديان

رییس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد

بازگشت 17 میلیارد ریال به جیب کاربران

معاون وزیر ارتباطات از بازگرداندن 17 میلیارد ریال به عنوان مبالغی که از سوی شرکت‌های مختلف تخلف شده به حساب کاربران خبر داد.

ادامه مطلب