دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
تسلا
دوج کوین

تسلا از پذیرش دوج کوین برای خرید برخی محصولات خود خبر داد

تسلا غول خودروهای الکتریکی، از ساعاتی قبل برخی محصولات خود را وب‌سایت‌اش با رمزازر دوج کوین قیمت گذاری کرده است. بر اساس داده‌های وب‌سایت CoinMarketCap، بعد از اعلام این خبر، قیمت این رمزارز جنجالی بیش از ۱۳.۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب

ایلان ماسک

نظرسنجی توییتری ایلان ماسک ۵۰ میلیارد دلار از ثروت او کاست

نظرخواهی سه روز پیش ایلان ماسک از کاربران توییتر برای فروش سهامش هزینه سنگینی را روی دست ثروتمندترین فرد جهان گذاشته است.

ادامه مطلب

ایلان ماسک

ثروت ایلان ماسک از هفته گذشته ۲۰ میلیارد دلار کاهش یافت

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا از زمان حضور در برنامه زنده "Saturday Night Live" به عنوان مجری مهمان که شنبه گذشته پخش شد، بیش از ۲۰ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.

ادامه مطلب

ایلان ماسک

تسلا پشت بیت کوین را خالی کرد

مدیرعامل شرکت تسلا با اشاره به افزایش سریع استفاده از سوخت‌های فسیلی برای استخراج و نقل و انتقال بیت کوین اعلام کرد دیگر این ارز مجازی را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خودروهای برقی خود قبول نمی‌کند.

ادامه مطلب

بیت کوین

جنرال موتورز امکان خرید خودرو با بیت کوین را بررسی می‌کند

بر اساس گزارش‌ها، جنرال موتورز در حال ارزیابی شرایط است تا همچون تسلا، بیت کوین را به‌عنوان روش پرداخت بپذیرد. البته فعلا هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

ادامه مطلب

ایلان ماسک

ایلان ماسک: اکنون می‌توانید با بیت کوین تسلا بخرید

ایلان ماسک گفته است شهروندان آمریکایی اکنون می‌توانند با بیت کوین تسلا بخرند. تسلا اوایل امسال اعلام کرده بود که پرداخت با بیت کوین را امکان‌پذیر خواهد کرد.

ادامه مطلب

ایلان ماسک

ایلان ماسک: سرمایه گذاری در بیت کوین بهتر از نگهداری پول نقد است

مدیر عامل شرکت آمریکایی تسلا علت سرمایه گذاری گسترده خود را در زمینه بیت کوین روشن کرد و گفت این اقدام مخاطره آمیز "مستقیماً منعکس کننده" نظر شخصی وی درباره بیت کوین نیست بلکه به این دلیل صورت گرفته که خطر آن اندکی کمتر از معامله نقدی است.

ادامه مطلب

خودرو

نرم‌افزار موبايل براي کنترل سرعت خودرو

شرکت "تسلا" برنامه موبايل ساخت خود را بروزرساني کرده است که به کاربران اين امکان را مي‌دهد از طريق گوشي هوشمندشان، مستقيما سرعت خودروي خود را کنترل کنند.

ادامه مطلب