یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
تسهيلات
تسهيلات شرکت هاي فناوري اطلاعات

اعطای 80 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های فناوری اطلاعات

معاون وزیر ارتباطات گفت: طی چهار سال دولت یازدهم،80میلیارد تومان وام از 140 میلیارد تومان محل وجوه اداره شده این وزارتخانه به شرکت های فناوری اطلاعات به طور کامل اختصاص یافت.

ادامه مطلب

رشد - کسب و کار -

رئیس صندوق نوآوری اعلام کرد:

جزئیات آمار تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان/ زیست فناوری در صدر

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی آمار تسهیلات ارائه شده به شرکتهای دانش بنیان را اعلام کرد و گفت: دو هزارو ۵۰ شرکت به عنوان دانش بنیان مورد تایید قرار گرفته اند.

ادامه مطلب

کاربران اينترنت

وزارت ارتباطات اعلام کرد؛

20 مرداد آخرین مهلت شرکتهای فناوری اطلاعات برای دریافت تسهیلات

دبیر امور وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۲۰مرداد آخرین مهلت شرکتهای فناوری اطلاعات برای ثبت نام دریافت تسهیلات وجوه اداره شده است و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

ادامه مطلب

کاربران اينترنت

فراخوان استفاده از تسهیلات برای شرکتهای فناوری اطلاعات اعلام شد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فراخوان ثبت نام استفاده از تسهیلات وام وجوه اداره شده را برای شرکتهای خصوصی و تعاونی فعال در حوزه فناوری اطلاعات اعلام کرد.

ادامه مطلب

تزئيني

با امضاي تفاهم‌نامه ميان وزارت صنايع و معادن و بازرگاني

واحدهاي فعال صنعت الکترونيک تسهيلات با کارمزد کم مي گيرند

تفاهم نامه همکاري‌هاي الکترونيکي ميان صندوق حمايت از تحقيقات و توسعه صنايع الکترونيک وزارت صنايع و معادن ( صحا) و مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت بازرگاني به منظور اختصاص تسهيلات مالي و اعتباري به فعالان اقتصادي در حوزه الکترونيکي امضا شد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

با امضاي تفاهمنامه اي سه جانبه؛

نحوه تسهيلات به صادرکنندگان نرم افزار اعلام شد

براساس تفاهمنامه سه جانبه ميان بانک توسعه صادرات، سازمان توسعه تجارت و اتحاديه توليدکنندگان و صادر کنندگان نرم افزار، تسهيلات بانکي مورد نياز براي توليد و صادرات نرم افزار اعطا مي شود.

ادامه مطلب