یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
تماس
تماس

ادعای افزایش ۳۰ درصدی هزینه تماس در صورت ذخیره شماره با کد +۹۸ کذب است

اهل فن و افراد مطلع از سیستم مخابراتی کشور می‌دانند که +۹۸ در سیستم نامبرینگ کشور تعریف شده است و همان کارکرد صفر را انجام ‌می‌دهد.

ادامه مطلب

پيامک

پیامک‌های بین‌المللی و هزینه‌ گزافی که می‌تراشند

در حالی که برقراری تماس مجدد با تماس‌های بین‌المللی ناشناس می‌تواند هزینه‌های بسیاری برای مشترکان داشته باشد، اخیراً بدافزاری یافت شده که به ارسال پیامک‌های بین‌المللی ناخواسته اقدام می‌کند و هزینه‌های بسیاری را برای مشترکان و خصوصاً کسانی که دارای خطوط دائمی هستند، می‌تراشد.

ادامه مطلب

تماس و پيامک در طول پرواز

تماس و پیامک در طول پرواز چند؟

اگرچه بخش اعظم استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی، مختص حضور در کشورهای خارجی است، اما گاهی ممکن است در شرایط اضطرار و پیش از رسیدن به مقصد سفر، در طول پرواز به برقراری ارتباط نیازمند شوید؛ در آن صورت می‌توانید از رومینگ پرواز اپراتورهای همراه استفاده کنید.

ادامه مطلب

stc

عربستان باز هم قیمت تماس‌های بین‌المللی را کاهش داد

شرکت مخابرات عربستان(STC) تماس‌های خروجی از عربستان به سایر کشورهای جهان را که از طریق کارت‌های تماس اعتباری مرحبا، خطوط تلفن ثابت و باجه‌های عمومی صورت می‌گیرد دوباره کاهش داد.

ادامه مطلب

vc

کاربران تماس تصویری سیار جهان در سال 2016 ، 16 میلیون نفر می شوند

طبق بررسی جدید گروه جونیپر، راه‌اندازی خدمات تماس تصویری سیار توسط بازیگران مهم صنعت مخابرات، افزایش دسترس پذیری دوربین‌های ویژه‌ تماس تصویری در تلفن‌های هوشمند و بهبود فناوری‌های پایه سبب شده است تا وضعیت تماس تصویری سیار در هیجده ماهه‌ گذشته بهبود یابد به طوری که شمارکاربران آن در جهان در سال 2016 از 130 میلیون نفر می‌گذرد.

ادامه مطلب

داستان اولین تماس با تلفن همراه در 38 سال پیش

38 سال قبل در چنین روزهایی اولین تلفن همراه در دنیا در معرض دید مردم قرار گرفت و موجب تعجب و حیرت شهروندان نیویورکی شد.

ادامه مطلب

صدوقي

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران:

سرویس‌ تماس‌های ناموفق همراه اول به زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران درباره راه اندازی سرویس‌ تماس‌های ناموفق همراه اول گفت:‌ این سرویس در حال گذراندن تست و مراحل آزمایشی است که به زودی به صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود.

ادامه مطلب