دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
حملات-سایبری
امنیت سایبری

پیش‌بینی‌ امنیت سایبری برای سال ۲۰۲۲

همان‌طور که هکرها با گذشت زمان در حملات خود پیچیده‌تر می‌شوند، پیشگیری باید در اولویت سازمان‌ها باقی بماند و آنها با فرهنگ‌سازی امنیت سایبری و اجرای سیاست‌های صحیح امنیتی، جایگاه خود را در فضای مجازی بهبود بخشند.

ادامه مطلب

مرورگر اکسپلورر

هشدار مرکز ماهر؛

بروز حملات هدفمند در اینترنت اکسپلورر به دنبال یک نقص امنیتی

مرکز ماهر از بروز حملات هدفمند سایبری در مرورگر اینترنت اکسپلورر به دنبال یک نقص امنیتی خبر داد و از کاربران خواست کلیه کنترل‌های ActiveX در اینترنت اکسپلورر را غیرفعال کنند.

ادامه مطلب

حمله سایبری

گزینه نظامی آمریکا برای مقابله با حملات سایبری

مقامات آمریکایی فشار بر شرکتها و دشمنان خارجی برای مبارزه با خلافکاران سایبری را افزایش دادند و بایدن در حال بررسی همه گزینه ها از جمله پاسخ نظامی برای رویارویی با این تهدید روزافزون است.

ادامه مطلب

جوبایدن

در پی چند حمله سایبری؛

رئیس جمهور آمریکا دستور اجرایی امنیت سایبری امضا کرد

رئیس جمهور آمریکا باتوجه به حملات سایبری دستوری اجرایی برای بهبود اشتراک گذاری اطلاعات بین سازمان‌ها و ارتقای واکنش به نفوذهای امنیتی امضا کرده است.

ادامه مطلب

حملات فیشینگ

از حملات فیشینگ به سازمان خود دفاع کنید

با اقداماتی از جمله اجرای تمرینات شبیه‌سازی فیشینگ و بررسی منظم برای ارزیابی تغییرات تهدیدات علیه سازمان می‌توانید از سازمان خود در برابر حملات سایبری مهاجمان دفاع کنید.

ادامه مطلب

واکسن

شرکت IBM هشدار داد

حملات سایبری گسترده علیه زنجیره تامین واکسن کووید

واحد امنیت سایبری شرکت IBM به تازگی پی برده که حملات سایبری علیه شرکتهای فعال در زنجیره تامین واکسن کووید ۱۹ که اواخر سال گذشته برای نخستین بار شناسایی شدند، بسیار گسترده تر از تصور اولیه هستند.

ادامه مطلب

حملات سایبری

انواع حملات سایبری برای سرقت اطلاعات کدامند؟

ما در دورانی زندگی می کنیم که هر دولت، سازمان نظامی، تشکیلات و موسسه پزشکی برای همه جنبه های فعالیتش به فناوری رایانه متکی است و این سیستمها همواره در معرض خطر هدف حمله واقع شدن قرار دارند.

ادامه مطلب

حمله سایبری

انگلیس ظرفیت حملات سایبری را گسترش می دهد

انگلیس تصمیم دارد ظرفیت حملات سایبری علیه کشورهای متخاصم را افزایش دهد.

ادامه مطلب

حملات فشینگ

افزایش حملات فیشیگ با تداوم دورکاری

با افزایش تهدیدات و به‌خصوص حملات فیشینگ در دوران کرونا و حضور کاربران آنلاین در منزل، بسیار مهم است که سازمان‌ها هوشیار باشند و تهدیدات را شناسایی و اصلاح کنند و تیم‌های امنیتی اقدامات پیشگیرانه لازم را برای جلوگیری و ایجاد اختلال در این حملات انجام دهند.

ادامه مطلب