شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
حملات-فیشینگ
فیشینگ

فیشینگ سایت‌های داخلی رکورد زد

گزارشی از خدمات ارائه‌شده توسط مرکز ماهر در شهریورماه سال ۱۴۰۰ منتشر شده که نشان می دهد بیشترین فراوانی مربوط به فیشینگ سایت‌های داخلی بوده که بیشتر از ۳۵۰ مورد را شامل می‌شود.

ادامه مطلب

ویندوز

حمله به ویندوز با تماس‌های تلفنی فریبنده

حملات فیشینگ برای فریب کاربران و وادار کردن آنها به نصب بدافزارهای خطرناک امروزه به شیوه‌هایی خلاقانه و حتی با استفاده از تماس‌های تلفنی انجام می‌شود.

ادامه مطلب

حملات فیشینگ

از حملات فیشینگ به سازمان خود دفاع کنید

با اقداماتی از جمله اجرای تمرینات شبیه‌سازی فیشینگ و بررسی منظم برای ارزیابی تغییرات تهدیدات علیه سازمان می‌توانید از سازمان خود در برابر حملات سایبری مهاجمان دفاع کنید.

ادامه مطلب

حملات فشینگ

افزایش حملات فیشیگ با تداوم دورکاری

با افزایش تهدیدات و به‌خصوص حملات فیشینگ در دوران کرونا و حضور کاربران آنلاین در منزل، بسیار مهم است که سازمان‌ها هوشیار باشند و تهدیدات را شناسایی و اصلاح کنند و تیم‌های امنیتی اقدامات پیشگیرانه لازم را برای جلوگیری و ایجاد اختلال در این حملات انجام دهند.

ادامه مطلب

فیشینگ

فریب کارمندان شرکت‌های خصوصی و موسسات دولتی با فیشینگ صوتی

در یکی از انواع حملات فیشینگ که به شکل تماس صوتی انجام می‌شود و ویشینگ نام دارد، هکرهای تماس‌گیرنده با استفاده از روش‌های مهندسی اجتماعی کارمندان شرکت‌های خصوصی و موسسات دولتی را فریب می‌دهند تا با مراجعه به صفحات لاگین قلابی، اطلاعات ورود شرکت‌های خود را وارد کنند.

ادامه مطلب