سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خرید-گوشی
گوشی

گمرک: واردات رسمی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار از سال آینده ممنوع خواهد شد

رئیس کل گمرک اعلام کرد سال آینده واردات خودرو و موبایل با ارزش بیش از ۶۰۰ دلار (پرچمدار) ممنوع خواهد شد. این درحالی است که طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل طی یک سال گذشته، گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار سهم ۵ درصدی از واردات را به خود اختصاص داده‌اند.

ادامه مطلب

گوشی

سخنگوی گمرک اعلام کرد

گوشی در صدر واردات/ ممنوعیتی در کار نیست، گران نکنید

طبق اعلام مسئولان گمرک ایران، واردات گوشی در سال جاری نه تنها کم نشده بلکه ترخیص قطعی آن افزایش نیز داشته است. از سویی هنوز هیچ ابلاغی در مورد ممنوعیت واردات برند خاصی به گمرک وجود نداشته و ممنوعیتی اعمال نشده است؛ بنابراین طرح مطالبی با عنوان عدم واردات یا کاهش آن نمی تواند بهانه ای برای گران فروشی گوشی باشد.

ادامه مطلب

گوشی

بازار گوشی در خطر کمبود و گرانی

فعالان بازار با تاکید بر رشد واردات گوشی‌های شیائومی در ماه‌های اخیر و برخورداری این محصولات از تکنولوژی روز و در عین حال قیمت مناسب برای مصرف‌کننده، معتقدند که ممنوعیت واردات مدل‌های پرمصرف، تعادل بازار را بهم می‌زند ‌و مردم را از برخورداری از گوشی‌های با کیفیت مطلوب ‌و مقرون‌به‌صرفه محروم می‌کند.

ادامه مطلب

گوشی موبایل

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشی در بازار تلفن همراه

طبق وضعیت بازار موبایل، نگاه ها به بازار تلفن همراه در اردیبهشت ماه به شدت کم‌رنگ شده و در نتیجه آن قیمت موبایل با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی همراه بوده است.

ادامه مطلب

گوشی موبایل

کاهش قیمت گوشی موبایل در بازار

به گفته رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تهران، با توجه به کاهش قیمت ارز و آینده نامعلوم این بازار، این روزها زمان خوبی برای خرید گوشی است.

ادامه مطلب

آیفون ۱۲

آیفون‌های ۱۲ موجود در بازار؛ غیررسمی یا قاچاق؟

به گفته یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات، اگر آیفون ۱۲ بدون کد رجیستری در بازار وجود دارد، احتمالا به‌صورت قاچاق وارد شده که با توجه به مکانیزم فعلی سامانه همتا و گمرک، نمی‌توان این گوشی‌ها را رجیستر کرد.

ادامه مطلب

موبایل

بهترین گوشی‌هایی که امسال می‌توان خرید

به تازگی فهرستی از برترین گوشی های موبایلی که کاربران با سلایق مختلف می توانند در سال ۲۰۲۰ میلادی آنها را خریداری کنند، منتشر شده است.

ادامه مطلب