شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
خط-تلفن
سیم کارت

چه زمانی از خط تلفن مشترک بدهکار سلب امتیاز می‌شود؟

اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند در بازه‌های زمانی حداقل یک‌ماهه صورتحساب مشترکان را صادر کنند و پس از پایان مهلت پرداخت تعیین‌شده، ابتدا خط مشترک بدهکار به مدت حداقل دو هفته یک‌طرفه می‌شود و اگر مشترک پس از اطلاع‌رسانی مجدد اپراتور و مهلت یک ساله بدهی خود را پرداخت نکند، دارنده پروانه می‌تواند خط تلفن مشترک را به‌طور کامل تخلیه و امتیاز آن را از مشترک سلب کند.

ادامه مطلب

عرب هاشمي

مدير مخابرات منطقه تهران خبر داد:

تخفيف 10 درصدي مخابرات براي خريد نقدي خط تلفن ثابت

مديرمخابرات منطقه تهران از در نظر گرفتن تخفيف 10درصدي براي خريداران نقدي خط تلفن ثابت خبر داده و تصريح کرد:الزامي براي خريد نقدي خط هاي تلفن ثابت وجود نداشته و مشتريان مي توانند بخشي از اين هزينه را در قالب اقساط 36 ماهه پرداخت کنند.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

مدیرعامل مخابرات ایران:

یک ماه انتظار برای خرید تلفن ثابت زمان زیادی نیست!

بحث واگذاری تلفن ثابت و وقفه‌ای که در این باره رخ می‌دهد موضوعی است که گلایه‌ وزیر ارتباطات را هم به دنبال داشته است. با این وجود مدیرعامل جدید شرکت مخابرات تاکید دارد که یک ماه انتظار برای دریافت تلفن ثابت مدت زیادی نیست.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

مدیر عامل جدید مخابرات عنوان کرد

وجود 100 میلیون مشترک مخابرات در کشور

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار صبح امروز برگزار شد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

مخابرات توپ را به زمین شهرداری انداخت/ دلایل سختی خرید تلفن ثابت

طی ماه‌های گذشته صف‌ انتظار برای دریافت تلفن ثابت چنان طولانی شده که این موضوع حتی گله‌های وزیر ارتباطات را هم به دنبال داشته است. با این وجود، مسوولان شرکت مخابرات بخش قابل توجهی از این مشکل را به دلیل رفتار شهرداری می‌دانند.

ادامه مطلب

سيم کارت

خط تلفن خود را حفظ کنید

دغدغه غیرفعال شدن خطوط اعتباری تلفن همراه پس از خاموش بودن خط برای مدت بیش از سه ماه از بین رفته و مشترکان دیگر نگران نیستند که پس از مدتی خاموش بودن تلفن، خط آن‌ها از دسترس خارج شود.

ادامه مطلب