جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خودپرداز
خودپرداز

آخرین وضعیت ثبت و صدور چک با خودپرداز بانک‌ها

به منظور گسترش و سهولت دسترسی به خدمات سامانه صیاد برای ثبت، تایید و انتقال چک‌های جدید صیادی، شبکه بانکی کشور ملزم به ارائه این خدمات از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌های بانکی هستند که تاکنون چهار بانک نسبت به ارائه این خدمات از این بستر اقدام کرده‌اند.

ادامه مطلب

خودپرداز

خدمات چک‌های صیادی به دستگاه‌های خودپرداز اضافه شد

بانک مرکزی به منظور دسترسی بهتر به خدمات سامانه صیاد (پیچک) برای انجام امور ثبت، تایید و انتقال چک‌های جدید صیادی، شبکه بانکی کشور را به ارائه این خدمات از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌های بانکی ملزم کرده است.

ادامه مطلب

خودپرداز

شيوه جديد سرقت اطلاعات از دستگاه‌هاي خودپرداز

در نوع جديد حمله به دستگاه‌هاي خودپرداز(ATM) مهاجم يک حفره کوچک در آن ايجاد و داده‌هاي مشتريان را به‌صورت مستقيم از کارت‌خوان داخل ATM استخراج مي‌کند.

ادامه مطلب

کارت بانکي

کشف پرونده پیچیده جنایی در فضای مجازی / پولشویی دو میلیارد تومانی تبهکاران

رییس پلیس فتا ناجا از دستگیری یک باند چهار نفره که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان از طریق کپی برداری از کارت های عابر بانک می کردند خبر داد و گفت : کشف راز یک فقره قتل و پول شویی دو میلیارد تومانی از دیگر جرایم ارتکابی صورت گرفته توسط بزهکاران بود .

ادامه مطلب

جايزه

چطور بدون شرکت در مسابقه برنده جایزه شویم

برنده شدن در مسابقه شیوه ای رایج و قدیم از مدلهای کلاهبرداری و سرقت است،اما اینبار با ترفندی جدید به کار گرفته شده است که با کمی دقت میتوان از این دام دور ماند.

ادامه مطلب

خودپرداز

محدودیت استفاده از کارت‌ بانک‌ملی در پوز بانک‌های دیگر

از هفتم بهمن ماه بانک ملی تراکنش‌های عملیات خرید شارژ و پرداخت قبض برای دارندگان کارت­‌های شتابی این بانک در پایانه‌های فروشگاهی دیگر بانک‌ها را حداکثر تا ۱۰ مرتبه محدود کرده است.

ادامه مطلب

جيرينگ - خودپرداز

برداشت وجه از خودپرداز بدون کارت

تاکنون عدم امکان نقد کردن پول داخل کیف پول همراه یکی از معایب این سرویس بود که هم‌اکنون این امکان روی کیف پول همراه جیرینگ و از طریق خودپردازهای بانک مسکن ممکن شده است.

ادامه مطلب

خودپرداز

امحاء کامل رسید دریافت و تغییر رمز بانکی خود را جدی بگیرد

سرهنگ علیرضا آذرخش سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه که شهروندان عزیز هنگام دریافت کارت بانکی جدید مراقب باشند و پاکت مدارک کارت بانکی را به طور کامل امحاء کنند، گفت: در آخرین شگرد مجرمان سایبری مشاهده شده این افراد با جمع آوری مدراک موجود در پاکتها که در سطل زباله دستگاههای خود پرداز یا بانکها بوده از حساب مشتریان این بانکها سرقت می کنند.

ادامه مطلب

خودپرداز

احتمال دزدی به صفر می رسد؛

رونمایی از اولین دستگاه خودپرداز با فناوری تشخیص چهره

محققان چینی موفق به ساخت دستگاه خودپردازی شده اند که با اسکن چهره صاحب حساب احتمال دزدی و سرقت پول از حساب سایر مشتریان را به صفر می رساند.

ادامه مطلب

خودپرداز

انواع جرایم مربوط به دستگاههای خودپرداز

امروزه به موازات افزایش استفاده از کارت های اعتباری و همچنین عدم آگاهی وفقدان هوشیاری مردم در استفاده از این کارتها باعث گردیده تا تکنیکها و روشهای تقلب نیز در سراسر دنیا افزایش یابد.

ادامه مطلب