سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
داوود-زارعیان
زارعیان

شناخت، ایده پردازی و خلاقیت، هنر روابط عمومی امروز است

زارعیان استاد ارتباطات و معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که در اداره کل ارتباطات شرکت برگزار شد ، ضمن قدردانی از همکاران این اداره کل و همکاران روابط عمومی های مناطق مخابراتی سراسر کشور روابط عمومی دانش بنیان را الگوی حوزه روابط عمومی امروز دانست.

ادامه مطلب

نشست رگولاتورری

زارعیان:

افزایش مصرف در دوران کرونا موجب نارضایتی کاربران از اینترنت ثابت شده است

زارعیان با اشاره به دلایل نارضایتی کاربران از سرعت اینترنت تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش اینترنت ثابت شرکت مخابرات راهکاری برای افزایش رضایت مندی است .

ادامه مطلب

داوود زارعیان

شرکت مخابرات بار دیگر تاکید کرد:

نرخ تعرفه تلفن ثابت باید افزایش پیدا کند؛ حتی صدور صورت‌حساب به صرفه‌ نیست

معاون شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه نرخ تعرفه تلفن ثابت باید افزایش پیدا کند، خبر از وجود بیش از ۱۰ میلیون خط تلفن ثابت در کشور داد که حتی صدور صورتحساب نیز برای آنها به صرفه نیست.

ادامه مطلب

زارعیان

مخابرات با شرکت های اینترنتی تعامل می کند

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در زمینه همکاری شرکت مخابرات ایران با سایر FCPها گفت : تا قبل از مصوبه بیت استریم،علی رغم اینکه هیچ یک از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات به نفع مخابرات نبوده ، این شرکت با شرکت های بخش خصوصی همکاری داشته که نتیجه آن واگذاری بیش از ۴ میلیون پورت به مردم بوده است، اما در حال حاضر ، مدیریت جدید مخابرات نگاه ویژه‌ای به این مساله دارد و تعامل جامع تری با سایر FCPها خواهد داشت.

ادامه مطلب