یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
دولت-الکترونیکی
کارگروه

الزامات دستگاه‌های دولتی برای راه‌اندازی پنجره خدمات دولت هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی خواست سرویس‌های استعلامی مورد نیاز دستگاه‌های دولتی برای راه‌اندازی پنجره واحد و اتصال آن‌ها به پنجره واحد ملی خدمات دولت هوشمند را تأمین کند.

ادامه مطلب

سیم کارت

سلب مالکیت سیم‌کارت از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟

به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، مشترکان اپراتورهای تلفن همراه از این پس می‌توانند برای سلب مالکیت سیم‌کارت خود علاوه بر اپلیکیشن اپراتورها، به سامانه تحت وب دولت همراه مراجعه کنند.

ادامه مطلب

جواد موحد

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

معاون وزیر ارتباطات در حکمی جواد موحد را به سمت معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب کرد.

ادامه مطلب

دولت همراه

کاربران فعال «دولت‌ همراه» از ۹ میلیون نفر عبور کردند

مدیرکل پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی گفت: اکنون ۹ میلیون و ۱۳۰ هزار کاربر فعال در سکوی دولت همراه حضور دارند.

ادامه مطلب

جلالی

جلالی:

تنها ۲۵ درصد از ظرفیت دولت الکترونیک اجرا می‌شود

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه دولت کاملا الترونیک، یک انقلاب اداری محسوب می‌شود، گفت: متأسفانه ۲۵ درصد از این ظرفیت بیشتر استفاده نمی‌کنیم. اکثر کشورهای دنیا، همه کارهای اداری‌شان الترونیک شده است.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی برای توسعه دولت الکترونیکی

رئیس بازرسی کل کشور با حضور در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارائه گزارشی از مسائل پیش روی این حوزه، برای ارائه راهکارهای رفع مسائل اعلام آمادگی کرد.

ادامه مطلب

انتصاب

مجری پروژه توسعه خدمات دولت الکترونیک منصوب شد

وزیر ارتباطات در حکمی امیر ناظمی را به عنوان مجری پروژه توسعه خدمات دولت الکترونیکی در راستای اهداف توسعه ای شبکه ملی اطلاعات منصوب کرد.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

روحانی در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور:

تلاش دولت این است که تا پایان خرداد دولت الکترونیکی را به یک نقطه قابل قبول برسانیم

بیستمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور روز سه شنبه در سومین روز از سال ۱۴۰۰ به ریاست رئیس جمهور برگزار و در این جلسه روند تکمیل دولت الکترونیکی و پیوستن دستگاه‌ها به سیستم یکپارچه هوشمند الکترونیکی بررسی شد.

ادامه مطلب

سلامت الکترونیک

تسریع در اجرایی شدن سلامت الکترونیک

تسریع در اجرایی شدن سلامت الکترونیک و ایجاد سه رکن تنظیم‌گر، زیرساخت و اپراتور سلامت دیجیتال کشور، همکاری بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی در اجرای معماری سامانه پایانه‌های فروشگاهی، توسعه کشاورزی هوشمند و پنجره واحد خدمات استانی از مصوبات آخرین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات بود.

ادامه مطلب

دولت الکترونیک

دنیای بدون کپی با دولت الکترونیکی

با راه‌اندازی دولت الکترونیکی بسیاری از مراجعات به دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی کاهش یافته و دیگر نیازی به دریافت کپی مدارک افراد نیست.

ادامه مطلب