یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دولت-همراه
سیم کارت

سلب مالکیت سیم‌کارت از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟

به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، مشترکان اپراتورهای تلفن همراه از این پس می‌توانند برای سلب مالکیت سیم‌کارت خود علاوه بر اپلیکیشن اپراتورها، به سامانه تحت وب دولت همراه مراجعه کنند.

ادامه مطلب

محمد امامی

سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به دولت همراه متصل شد

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از اتصال سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به اپلیکیشن دولت همراه از آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

ادامه مطلب

دولت همراه

خدمات بیمه سلامت و ثبت اسناد به دولت همراه اضافه شد

خدمات بیمه سلامت و ثبت اسناد و املاک کشور به دولت همراه آمد و متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از خدمات درگاه ملی خدمات دولت همراه، می‌توانند به نشانی mob.gov.ir مراجعه کرده یا اپلیکیشن دولت همراه را نصب کنند.

ادامه مطلب

دولت همراه - اينترنت همراه -

خدمات جدید دولت همراه چیست؟

در حال حاضر خدماتی از جمله استعلام مدرک تحصیلی، رهگیری مرسوله پستی، پرداخت قبوض و تعداد خطوط مشترکان تلفن ثابت و سیار با استفاده از دولت همراه امکان‌پذیر است و به‌تازگی نیز سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به سامانه دولت همراه متصل شده است.

ادامه مطلب

مجیدحقی

سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت به دولت همراه متصل شد

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از اتصال سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به سامانه دولت همراه از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد.

ادامه مطلب

دولت الکترونیک

تحقق ایده دولت الکترونیک در دولت تدبیر و امید

دولت الکترونیک تا چند سال قبل تنها یک ایده و آرزو بود، اما پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، گام‌های خوبی برای عملیاتی شدن آن برداشته شد و در دولت دوازدهم با سرعت پیش رفت.

ادامه مطلب

دولت همراه - اينترنت همراه -

وزير ارتباطات خبر داد:

دريافت کارت سوخت و يارانه کالا با کد دستوري #?*

وزير ارتباطات از انتخاب کد دستوري #?* براي دريافت خدمات دولت همراه و دولت الکترونيک خبر داد.

ادامه مطلب

دولت همراه - اينترنت همراه -

تکاليف گردشگري براي ورود به دولت همراه

مردم با بهره‌گيري از سامانه دولت همراه مي‌توانند به‌جاي مراجعه‌ حضوري براي دريافت خدمات، هر زمان و هر جا اين خدمات را درخواست کنند که اين موضوع به حل چالش‌هاي آلودگي هوا، اشتغال، حفظ محيط زيست و نظاير آن منجر مي‌شود. يکي از حوزه‌هاي دخيل در اين موضوع بحث گردشگري و سازمان مربوطه يعني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است.

ادامه مطلب

دولت همراه - اينترنت همراه -

دولت همراه چیست و چگونه عضو شویم؟

با دولت همراه به جای اینکه نیاز باشد مردم برای دریافت خدمات دولتی به سازمان‌ها مراجعه کنند، می‌توانند با مراجعه به یک درگاه و در هر زمان، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند؛ موضوعی که می‌تواند علاوه بر شفافیت عملکرد سازمان‌ها، به حل چالش‌هایی مثل آلودگی هوا، اشتغال، محیط زیست و حقوق شهروندی کمک ‌کند.

ادامه مطلب

دولت همراه

در آستانه روز جهاني ارتباطات

فاز نخست دولت همراه رونمايي شد

مراسم «بهره‌برداري از فاز نخست دولت همراه» عصر امروز برگزار و در آن تاکيد شد که با دولت همراه به‌جاي اينکه نياز باشد مردم براي دريافت خدمات مراجعه کنند، مي‌توان خدمات دولتي را همه وقت و همه جا به آن‌ها ارائه داد.

ادامه مطلب