پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رجیستری
ریجستری

جزئیات تازه از پرونده لغو رجیستری ۳۴۰۰ گوشی

به دنبال درخواست نمایندگان اتحادیه‌های مربوطه و صاحبان حدود ۳۴۰۰ گوشی تلفن همراه که رجیستری آنها لغو و غیرفعال شده بود، طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط موضوع بررسی و مقرر شد که درخواست صاحبان کالا به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منعکس و مجدد بررسی انجام شود، در این بین ادعاهای مطرح شده قابل تامل است.

ادامه مطلب

تبلت

هشدار به کاربرانی که از طریق وای‌فای از تبلتشان استفاده می‌کنند

کاربران و دانش‌آموزان دارای تبلت که تا کنون تنها از طریق شبکه وای‌فای به اینترنت متصل بوده‌اند، دستگاهشان در شبکه اپراتوری رویت نشده و باید تا پیش از اجرای رجیستری تبلت‌ها، ضمن قراردادن سیم‌کارت در تبلت، تماس تلفنی و یا ارسال پیامک داشته باشند.

ادامه مطلب

قره داغی

آغاز طرح رجیستری تبلت‌ها از دوم مرداد ماه

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت برای تبلت ها از دوم مردادماه خبر داد.

ادامه مطلب

ساعت هوشمند

دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور را تا پیش از ۱۲ تیر فعال کنید

رجیستری ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور از ۱۲ تیرماه کلید می‌خورد و تجهیزاتی که پس از این تاریخ فعال شوند، باید رجیستر شوند، به همین دلیل لازم است اگر افرادی که این دستگاه‌ها را دارند، تا قبل از تاریخ‌های تعیین‌شده، سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده از سرویس گرفتن دستگاه خود مطمئن شود.

ادامه مطلب

سامانه همتا

ارائه خدمات سامانه همتا در دفاتر پیشخوان دولت

خدمات سامانه همتا علاوه بر آنلاین به صورت حضوری و در دفاتر پیشخوان نیز انجام می‌شود.

ادامه مطلب

قاچاق موبایل

قاچاق موبایل یک شبه رونق گرفت!

طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، خلأهای قانونی در شیوه جدید رجیستر موبایل مسافری، راه قاچاقچیان را هموار کرده و از روز گذشته خرید و فروش پاسپورت به قدری زیاد شده که قیمت آن از پنج میلیون به دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در نهایت در شب گذشته به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

ادامه مطلب