یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رقابت-بين-اپراتورها
اپراتورها

چارچوب موافقتنامه سطح خدمات در اپراتورها چیست؟

ضوابط و چارچوب موافقتنامه‌های سطح خدمات (SLA) یک قرارداد دوجانبه بین خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده، با هدف تضمین کیفیت خدمات است و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات علاوه بر الزام قانونی مصوبات، سعی می‌کنند این چارچوب را رعایت کنند و کاربران نیز در حساب کاربری خود می‌توانند سرعت و کیفیت سرویس خود را اندازه‌گیری کرده و در صورت وجود مشکل نسبت به ثبت ثبت درخواست و شکایت از طریق سایت اپراتور اقدام کنند.

ادامه مطلب

عميديان

رگولاتور ارتباطات ایران :

آماده برخورد با MVNOهای دارای سهامدار مشترک با اپراتورها هستیم

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اگر یک مورد موافقت اصولی صادر شده در زمینه MVNO را پیدا کنید که دارای سهامداری مشترک با اپراتورها باشند و مصوبه کمیسیون تنظیم را نقض کند، بدون رو دربایستی برخورد می کنیم.

ادامه مطلب