دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رمزارز
خداییان

سخنگوی قوه قضائیه خواستار شفاف سازی حوزه رمزارزها توسط بانک مرکزی شد

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه بازار رمزارزها در کشور به اندازه کافی شفاف نیست درباره متضرر شدن برخی فعالان این بازار هشدار داد و باری دیگر خواستار ورود بانک مرکزی در راستای شفافیت این بازار شد.

ادامه مطلب

دوج کوین

تسلا از پذیرش دوج کوین برای خرید برخی محصولات خود خبر داد

تسلا غول خودروهای الکتریکی، از ساعاتی قبل برخی محصولات خود را وب‌سایت‌اش با رمزازر دوج کوین قیمت گذاری کرده است. بر اساس داده‌های وب‌سایت CoinMarketCap، بعد از اعلام این خبر، قیمت این رمزارز جنجالی بیش از ۱۳.۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب

ارز

ارزهای سنتی محکوم به تغییرند؟

عضو کمیسیون رمزارز و بلاک‌چین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: انقلابی در حوزه تبادلات اقتصادی شکل گرفته که باعث می‌شود ارزهای سنتی محکوم به تغییر باشند؛ بیت‌کوین به عنوان ابزار جدید مالی می‌تواند استارت‌آپ‌ها را در ایران تقویت کند، این در حالی است که این رمزارز هنوز در ایران تعیین تکلیف نشده است.

ادامه مطلب

بلاکچین

برخی مدیران «بلاک‌چین» را شوخی می‌دانستند/ همکاری بانک مرکزی با مرکز ملی فضای مجازی ضروری‌ست

یک تحلیلگر فضای مجازی می‌گوید: این تصور که با قانونی کردن تبادل رمزارزها در کشور، باقی بازارها آسیب جدی می‌بینند درست نیست چرا که افراد زیادی در همین لحظه مشغول این کار هستند.

ادامه مطلب

بیت کوین

بازار رمزارزها سبز شد، بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار صعود کرد

بازار ارزهای دیجیتال دوباره به رنگ سبز درآمد و بیت‌کوین از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد.

ادامه مطلب

بیت کوین

فشار به صنعت‌گران استخراج رمزارز به کشور آسیب می‌زند

رئیس هیات‌مدیره انجمن فناوران زنجیره بلوک با اشاره به لایحه مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی استخراج‌کنندگان رمزارز گفت: در حال حاضر شاهد محدودیت و فشار به صنعتگران بخش خصوصی در این زمینه هستیم، از طرفی با یک پدیده نوظهور مواجهیم که با استقبال عمومی مواجه شده است. قبول داریم کشور مشکل برق و انرژی دارد، اما اگر با این پدیده به‌درستی برخورد نشود باعث زیرزمینی و خطرناک شدن آن می‌شود و به کشور آسیب می‌زند.

ادامه مطلب

ارز دیجیتال

حمله مدیر ارشد بانک مرکزی آمریکا به رمزارزها: یک مشت آشغال!!

نیل کاشکاری بیشتر ارزهای دیجیتالی را ابزار کلاهبرداری و انجام امور غیرقانونی دانست.

ادامه مطلب

رمز ارز

ارزش بازار ارزهای مجازی به ۲ تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای مجازی به دنبال افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزها مانندکاردانو، ایکس پی آر و دوج کوین، در روز شنبه به ۲.۰۶ تریلیون دلار رسید.

ادامه مطلب

استخراج بیت کوین

ایران در میان ۷ کشور جهان با بیشترین میزان استخراج رمزارز

مجری طرح تامین برق مراکز استخراج رمز ارزها در توانیر گفت: به دلیل تعرفه‌های تخفیفی، ایران جزو هفت کشوری است که بیشترین میزان استخراج رمز ارز جهان در آن صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب

رمز ارز

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در تکنیکال بیت‌کوین

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در نمودارهای تحلیل ارزش بیت‌کوین ارزش بزرگترین ارز مجازی دنیا را که در زمان حاضر تا ۳۵۶۹۷ دلار کاهش یافته است، تا ۲۰۰۰۰ دلار پایین می‌آورد.

ادامه مطلب