سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
زارع-پور
زارع پور

حذف امضاهای طلایی با راه‌اندازی « پنجره واحد خدمات دولت هوشمند»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه واحد خدمات دولت هوشمند در آستانه بهره‌برداری است، شفافیت، حذف امضاهای طلایی، مردمی شدن دولت و تسهیل کار مردم از مزیت‌های آن برشمرد.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع‌پور از خط قرمز و شروط وزارت ارتباطات برای افزایش قیمت اینترنت خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تعرفه‌های اینترنت از سال ۱۳۹۵ تاکنون با وجود چند برابر شدن قیمت‌ها، ثابت مانده، گفت: اپراتورها معتقدند که امکان توسعه خدمات را ندارند زیرا درآمدها آن‌ها ثابت مانده و هزینه‌ها چند برابر شده بنابراین خواستار افزایش تعرفه هستند که وزارت ارتباطات فعلا با درخواست آن‌ها موافقت نکرده البته اجازه حذف بسته‌هایی که بهای آن‌ها کمتر از کف قیمت بوده‌، صادر شده است.

ادامه مطلب

زارع پور

بخش ویژه درخواست های مردمی از وزیر ارتباطات راه اندازی می شود

سخنگوی وزارت ارتباطات با بیان اینکه هر هفته نزدیک به ۵ هزار پیام و گزارش مردمی به وزیر ارتباطات منعکس می شود، گفت: بخش ویژه درخواست های مردمی در وبسایت وزارت ارتباطات راه اندازی خواهد شد.

ادامه مطلب

زارع پور

در حاشیه جلسه دولت

وزیر ارتباطات: کندی و تندی اینترنت باید ملاک داشته باشد

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: کندی و تندی اینترنت باید ملاک داشته باشد؛ ممکن است در خانه ما سرعت زیاد باشد و در محل کار شما کم باشد یا به عکس.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات:

امسال ماهواره‌های جدید به مدار لئو می‌فرستیم

وزیر ارتباطات در مورد برنامه‌های مربوط به توسعه اینترنت ثابت، پرتاب ماهواره و افزایش نرخ اینترنت توضیح داد.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات: هیچ اپراتوری حق افزایش خودسرانه تعرفه را ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هیچ کسی به بهانه افزایش حق‌السهم اپراتورها به دولت در بودجه، حق افزایش تعرفه را ندارد. این وظیفه بر عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

ادامه مطلب

زارع پور

سرعت اینترنت همراه به ۲۵.۱۸ مگابیت رسید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای افزودن به ظرفیت پهنای باند نداریم، گفت: سرعت و کیفیت اینترنت در ۶ ماه گذشته روند صعودی را طی کرده است. در این مدت سرعت ۲۵.۱۸ مگابیت بر ثانیه را در اینترنت سیار تجربه کرده‌ایم که فاصله زیادی با میانگین جهانی (۲۹.۶) ندارد.

ادامه مطلب

زارع پور

حساب کاربری وزیر ارتباطات در اینستاگرام مسدود شد

سخنگوی وزارت ارتباطات گفت: از ظهر امروز حساب کاربری عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

ادامه مطلب

زارع پور

مخالفت زارع‌پور با افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورها

وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورهای همراه انتقاد کرد و آن را منطبق بر چارچوب‌های حقوقی ندانست. طبق گفته عیسی زارع‌پور این تصمیم برای وزارت ارتباطات مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد.

ادامه مطلب

زارع پور

یادداشت زارع‌پور درخصوص وضعیت ارتباطات کشور

وزیر ارتباطات در یادداشتی نوشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح نیم‌میلیون پورت فیبرنوری، اتصال بیش از یک‌هزار روستا به شبکه پایدار و پرسرعت، بهره‌برداری از باند فرکانسی ۲۳۰۰ با همت اپراتورهای سیار و طرح ملی فیبرنوری نقاط را آغاز کردیم که به‌تدریج به بهره‌برداری خواهند رسید.

ادامه مطلب