دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
سامانه-شاد
همراه اول

پلتفرم دیجیتالی که تبدیل به زیست بوم آموزش مجازی شد

اسفند ۹۸ کرونا همه را غافلگیر کرد، مخاطرات ادامه آموزش در مدارس به شیوه حضوری، دانش‌آموزان را خانه‌نشین کرد...

ادامه مطلب

شاد

استفاده از ترافیک رایگان شاد برای انتقال محتوای نامناسب

به دلیل اینکه ترافیک برنامه شاد رایگان است و نیاز به خرید اینترنت ندارد، دانش‌آموزان در خصوصی یکدیگر اقدام به ارسال فایل‌های درسی و البته غیر درسی می‌کنند که بعضا محتوای نامناسب دارند.

ادامه مطلب

سلطانی

اینترنت شرکت مخابرات برای استفاده از سامانه شاد رایگان است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات رایگان است.

ادامه مطلب

سامانه شاد

در کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش‌آموزان مطرح شد؛

قابلیت سامانه شاد برای آموزش ایرانیان خارج از کشور

در نخستین جلسه کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش‌آموزان بر تحقق عدالت آموزشی با ارتقای کیفی محتوای مجازی و قابلیت سامانه شاد برای آموزش ایرانیان خارج از کشور تاکید شد.

ادامه مطلب

سامانه شاد

پرونده پولی شدن شاد بسته شد

قانون اجازه رایگان‌نبودن شاد را می‌دهد؟

در حالیکه مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰، تعرفه استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی را به یک‌ پنجم نرخ اینترنت بین‌الملل کاهش داد، وزارت ارتباطات دولت قبل تصمیم به هزینه‌دار کردن اپلیکشن شاد گرفت. با مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی به ریاست آیت الله رئیسی ایده پولی شدن شاد رد شد و شاد رایگان می‌ماند.

ادامه مطلب

سامانه شاد

سال تحصیلی با نسخه جدید «شاد» آغاز می‌شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هم سال تحصیلی را با شاد آغاز می‌کنیم، گفت: ممکن است مدارس کم‌جمعیت در مناطق دوردستی که به بعضی از امکانات دسترسی ندارند، حضوری باشد، اما بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان، مهر را با شاد آغاز می‌کنند.

ادامه مطلب

سامانه شاد

با توجه به مصوبه وزارت ارتباطات

استفاده از سامانه شاد از اول تیرماه رایگان نیست

بر اساس مصوبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارائه سیم کارت دانش آموزی، به اطلاع می رساند سامانه شاد از اول تیر رایگان نیست و دانش آموزان می توانند از سیم کارت های دانش آموزی جایگزین دارای بسته های رایگان استفاده کنند.

ادامه مطلب