دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سبوحي
سبوحي

مهندس سبوحی به مدیرعاملی اپراتورچهارم منصوب شد

با تصمیم هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت، مهندس سبوحی به عنوان مدیرعامل اپراتور فیبرنوری ایران منصوب شد.

ادامه مطلب

سبوحي

جداسازی شبکه ملی اطلاعات از گیت‌وی بین‌الملل

معاون توسعه و فناوری‌های نوین شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با پروژه تلاش 3 زمینه جداسازی شبکه گیت‌وی بین‌الملل از شبکه ملی اطلاعات فراهم می‌شود.

ادامه مطلب

سبوحي

شبکه ارتباطي چند رسانه اي مبتني بر IP راه اندازي مي شود

به منظور تبادل ترافيک صوتي بين استاني اپراتورهاي تلفن ثابت و همراه ، فناوري چند رسانه اي مبتني برIP (IMS) در 35 نقطه شبکه شرکت ارتباطات زيرساخت (شامل 31 نقطه مرکز استاني و چهار نقطه اصلي ديگر) راه اندازي مي شود.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظيم مقررات خبر داد

پيشنهاد ارائه خدمات صوتي و محتوايي توسط شرکت‌هاي ISP و ISDP

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات گفت: پيشنهاد شده در مجوزهاي ISP و ISDP‌ها تغييراتي ايجاد شود تا برخي از اين شرکت‌ها که قابليت بيشتري دارند و تاکنون صرفاً خدمات اينترنت ارائه مي‌کردند خدمات صوتي و محتوايي نيز ارائه کنند.

ادامه مطلب

سبوحي

تعرفه‌ نهايي تماس تصويري رايتل پايين‌تر از تعرفه‌هاي فعلي‌ است؟

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات با تاکيد بر اينکه ‌در حال حاضر تعرفه مکالمات سيم‌کارت‌هاي رايتل تشويقي است، اظهار کرد: تعرفه‌هاي تشويقي تا سه ماه اعتبار دارند و هنوز تعرفه‌هاي اصلي رايتل مصوب و نهايي نشده ولي کارهاي کارشناسي آن به اتمام رسيده است و به زودي در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مطرح مي‌شود.

ادامه مطلب

سبوحي

اپراتور رایانه دانش گلستان جریمه نمی شود

معاون سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه در شرایط حاضر دلیلی برای جریمه کردن اپراتور رایانه دانش گلستان وجود ندارد، اعلام کرد: دلیل تاخیر در واگذاری سرویس این اپراتور موجه است.

ادامه مطلب

سبوحي

آغاز مهاجرت ایرانیان به نسخه ششم پروتکل اینترنت

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از ابلاغ آیین نامه ساماندهی آدرس های عددی اینترنتی در کشور خبر داد.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظیم مقررات:

خرید سهام مبین‌نت توسط همراه اول قانونی، اما در حال بررسی

به گفته معاون سازمان تنظیم مقررات، نمی‌توان به صراحت گفت سهامداری مخابرات در مبین‌نت ممنوع است یا اشکال ندارد؛ رگولاتوری نیز در خصوص غیرمجاز بودن این خرید به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ اما سنگینی بیشتر نظریه به این سمت است که این خرید اشکالی ندارد.

ادامه مطلب

پست

گفت و گو با معاون رگولاتوري درباره تغيير تعرفه‌هاي پست

اين 1000 درصد تازه 40 درصد است

به گفته معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان رگولاتوري، آنچه که در حال حاضر در تعرفه‌هاي پستي افزايش يافته تنها 40 درصد از قيمت تمام شده مرسولات پستي است.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات:

محدودیت های تعرفه ای در پروانه اپراتور سوم کاملا مشخص است

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: بر اساس موافقتنامه پروانه فعالیت، اپراتور سوم مشابه سایر اپراتورها می تواند برای واگذاری سیم کارت های دایمی حداکثر مبلغ 120 هزار تومان و سیم کارت های اعتباری حداکثر 20 هزار تومان دریافت کند.

ادامه مطلب