سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرعت-اینترنت
سرعت اینترنت

امیدواری کسب و کارهای ICT به ۱۰ برابرشدن سرعت اینترنت

رئیس هیأت مدیره اتحادیه صنعت مخابرات گفت: رسیدن به حداقل سرعت اینترنت ۱۰۰ مگابیتی که ۱۰ برابر سرعت فعلی است، طبق وعده وزیر ارتباطات، امیدواری قابل توجهی را برای صنعت ICT فراهم کرده است.

ادامه مطلب

سرعت اینترنت

آغاز طرح ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها با ۵۰۰ هزار پورت

برگزاری جلسه شورای عالی فضایی پس از ۱۰ سال، اتصال ۷۸۰ روستا به اینترنت برای اولین بار، تحویل ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری، افتتاح بزرگ‌ترین سورتینگ هوشمند پست و دسترسی تمام نقاط کشور به شبکه‌های دیجیتال پخش صداوسیما از اقدامات وزارت ارتباطات دولت سیزدهم در ۲۰۰ روز آغازین شروع به کار است.

ادامه مطلب

سرعت اینترنت

اینترنت موبایل ایران در رتبه ۸۰ جهانی قرار گرفت

میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه فوریه سال ۲۰۲۲، به ۲۲.۴۲ و میانه سرعت دانلود اینترنت ثابت ۹.۷۸ مگابیت‌ بر ثانیه رسیده که ایران به ترتیب به رتبه‌های ۸۰ و ۱۴۵ جهانی رسانده است.

ادامه مطلب

اینترنت

معاون وزیر ارتباطات: بیشترین مشکل کیفیت اینترنت مربوط به تهران است

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه منابع فرکانسی برای افزایش کیفیت شبکه اپراتورها تأمین شده است گفت: هم اکنون بیشترین مشکل کیفیت و کندی اینترنت مربوط به تهران است.

ادامه مطلب

زارع پور

افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت در کشور ظرف سه سال آینده

وزیر ارتباطات از افزایش صدبرابری سرعت اینترنت در کشور خبر داد و گفت: در حال انجام پروژه‌ فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTH) هستیم.

ادامه مطلب

سرعت اینترنت

حدادی: دولت درباره علت کاهش سرعت اینترنت به مردم توضیح دهد

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر ارتباطات باید در خصوص علت کاهش سرعت اینترنت پاسخگو باشد.

ادامه مطلب

اینترنت

اینترنت چرا کند است؟

وزارت ارتباطات روی سرعت تاکید دارد اما مشکلات پارامترهای کیفی شبکه ارتباطی کشور هم این روزها باعث اعتراض کاربران شده است.

ادامه مطلب

اینترنت

کارزار درخواست رفع انحصار مخابرات برای افزایش کیفیت اینترنت به ۱۰ هزار امضاء رسید

کارزار درخواست «افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» به نزدیک ۱۰ هزار امضا رسید.

ادامه مطلب

حکمرانی اینترنت

۲ گام اساسی برای افزایش کیفیت اینترنت

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع مشکلات مربوط به کیفیت اینترنت، ۲ گام اساسی اجرایی کردن پروژه ملی فیبر نوری و شبکه ملی اطلاعات را در دستور کار قرار داده است.

ادامه مطلب

ذبیح الله اعظمی

نماینده جیرفت خطاب به وزیر ارتباطات: پایتان را از روی سیم بردارید

نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم از کاهش سرعت اینترنت در کشور انتقاد کرد و خطاب به وزیر ارتباطات گفت: پایتان را از روی سیم بردارید.

ادامه مطلب