چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
سلطانی
سلطانی

نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران از استان قزوین آغاز شد

عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران با عنوان اختصاری "نجما"، پیش از ظهر سه شنبه ۲۴خردادماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مقامات کشور، مدیران ارشد حوزه ارتباطات، مدیران شرکت مخابرات ایران و فعالان ارتباطی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

ادامه مطلب

مخابرات

سلطانی:

برگزاری موفق نمایشگاه تلکام نویدی بر رونق کسب و کار حوزه ict کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام با تاکید بر رویکرد مخابرات به سمت تحول دیجیتال و توسعه پایدار اظهار داشت: جمع بندی نمایشگاه تلکام کاملا مثبت است و توانستیم در نمایشگاه ۲۰۲۱ با هماهنگی انجام شده به اهداف خود احیای دوباره صنایع مخابرات و اطلاع رسانی برسیم.

ادامه مطلب

مخابرات ایران

آخرین یلدای قرن با مکالمه رایگان و بسته های پرتخفیف مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: به‌منظور استفاده تمام مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران در شب یلدا، علاوه بر ارائه بسته های حجمی یلدا برای مشتریان اینترنت مخابرات، تمام مکالمات تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه سی ام آذر تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه اول دی‌ به‌صورت رایگان برای تمام مشترکین در سراسر کشور محاسبه می‌شود.

ادامه مطلب

مجیدسلطانی

مدیرعامل شرکت مخابرات: بخش تلفن ثابت کاملا زیان‌ده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به چالش‌های پیش روی این مجموعه، اظهار داشت بخش تلفن ثابت شرکت، به طور کامل زیان ده است و بخش سیار نیز علی رغم پیش بینی‌ها، چندان مناسب نیست وموجب عدم توازن در حوزه مخابرات است.

ادامه مطلب

مخابرات

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در راستای تبیین راه حل رفع مشکلات ایثارگران این شرکت، در نشستی با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

ادامه مطلب

سلطانی

گفتگو با مدیرعامل مخابرات:

ناگفته‌هایی از مشکلات اینترنت ثابت/رگولاتوری مانع توسعه صنعت ICT

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح دلایل عدم توسعه اینترنت ثابت در کشور عامل بسیاری از مشکلات صنعت مخابرات را وزارت ارتباطات و به طور دقیق‌تر رگولاتوری آن می‌داند.

ادامه مطلب