یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
سيم-مسي
تار نوري

جايگزيني تار نوري به جاي سيم مسي طي برنامه پنج ساله در کشور

مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: تا پنج سال آينده در حوزه خدمات فناوري زيرساختي فيبر نوري، تار نوري جايگزين سيم مسي در منازل مي شود.

ادامه مطلب

سراييان

سرمايه‌گذاري مخابرات روي سيم مسي متوقف شد

مديرعامل شرکت مخابرات ايران از توقف کامل سرمايه‌گذاري مخابرات روي سيم مسي خبر داد و گفت: اگر در مناطقي نياز به توسعه جزئي سيم مسي براي ارائه تلفن ثابت به مردم باشد حتماً اين کار را خواهيم کرد.

ادامه مطلب

مخابرات

احمد توکلی :

دولت طبق قرارداد مخابرات امکان بازپس‌گیری آن را دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در قرارداد شرکت مخابرات ایران جای ادعای قانونی برای دولت هست و از این حیث دولت می‌تواند در راستای بازپس‌گیری آن اقدام کند.

ادامه مطلب

کابل مسي - مخابرات

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران مطرح کرد

واکنش رسمی مخابرات به بازپس‌گیری سیم مسی

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در واکنش رسمی به بازپس‌گیری سیم مسی در ماده هفده قانون برنامه ششم توسعه، گفت: پول این شبکه توسط مخابرات به دولت پرداخت شده است؛ می‌خواهند دارایی مخابرات را به زور پس بگیرند و این خلاف قانون است.

ادامه مطلب

مخابرات

مدیرعامل سابق مخابرات خبر داد

خیز دولت برای بازپس‌گیری بخش‌هایی از مخابرات

مدیرعامل سابق مخابرات گفت: ایده بازگرداندن سیم مسی و داکت‌های مخابرات به دولت از سوی طرفداران دولت بزرگ مطرح می‌شود که بهترین پیشنهاد برای مالک مخابرات است و ?? درصد کارمندان مخابرات معادل ?? هزار نفر را به دولت بازمی‌گرداند.

ادامه مطلب

رمضانعلي سبحاني فر

رئیس کمیته مخابرات مجلس

تصمیم دولت برای بازپس گیری سیم مسی از مخابرات

رئیس کمیته مخابرات مجلس گفت: طبق قانون اگر در قراردادی از خصوصی سازی اختلافی بین خریدار و فروشنده ایجاد شود موضوع در هیات داوری بر واگذاری‌ها مطرح می‌شود.

ادامه مطلب

کابل مسي - مخابرات

رئیس دفتر فناوری های نوین مرکز پژوهش های مجلس :

بازپس‌گیری سیم مسی از مخابرات با یک بند ممکن نیست

رئیس دفتر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: درج یک بند در برنامه ششم برای رفع انحصار سیم مسی، حوضچه‌ها، داکت‌ها و دکل ها کافی نیست و سازوکار این موضوع باید در مجلس و طی تصویب برنامه ششم نهایی و مصوب شود.

ادامه مطلب

سبحاني فرد

رئيس کميته ICT مجلس:

بازگشت سيم‌مسي به وزارت ارتباطات جدي نيست

رئيس کميته ICT مجلس گفت‌: مشکل PAP ها ناشي از انحصار مخابرات در سيم مسي وجود دارد اما مخابرات واگذار شده و بايد زماني که مخابرات را مي‌فروختند به اين موضوعات فکر مي‌کردند.

ادامه مطلب

اينترنت

سیم‌هایی مسی که به دور اینترنت کشیده شده‌اند

شاید کلافه شدن در پشت شبکه اینترنت در ایران برای بسیاری از کاربران امری عادی باشد. اما کارشناسان حوزه اینترنت دلایل مختلفی را برای این کندی‌ها مطرح می‌کنند و راه حل‌هایی نیز ارائه می‌شود؛ راه حل‌هایی که سال‌ها در حال ارائه شدن است و کسی آن‌ها را تبدیل به واقعیت نمی‌کند.

ادامه مطلب