پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه-مجازي
فیسبوک

تداوم تخلفات مالک اینستاگرام

برای فیس‌بوک کسب سود مهم‌تر از مقابله با نفرت‌پراکنی است

افشاگر تخلفات شرکت فیس‌بوک روز گذشته این شبکه اجتماعی را به بی‌توجهی به تداوم فزاینده نفرت‌پراکنی متهم کرد و گفت: کسب سود برای آن از هر چیزی مهم‌تر است.

ادامه مطلب

شبکه مجازي

قابليت جستجوي نمايه افراد در شبکه هاي اجتماعي با برنامه موبايلي

اگر دوست داريد با استفاده از عکس افراد بتوانيد نمايه آنها را در يک شبکه اجتماعي پيدا کنيد، مي توانيد از يک برنامه موبايلي موسيقي استفاده کنيد.

ادامه مطلب

فيروز آبادي

رفع موانع کسب و کارهای اینترنتی در دستور کار دولت

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تمام حوزه حمل و نقل کشور باید وارد استفاده از تکنولوژی‌های فناوری شوند،‌ گفت: هیچ پیام‌رسانی را ملزم به اخذ مجوز نکرده‌ایم و در صورت مراجعه برای دریافت مجوز برای آنان تسهیلات و امتیازاتی قائل می‌شویم.

ادامه مطلب

کسب وکاراينترنتي

رفع موانع کسب و کارهاي اينترنتي در دستور کار دولت

دبير شوراي عالي فضاي مجازي با بيان اينکه تمام حوزه حمل و نقل کشور بايد وارد استفاده از تکنولوژي‌هاي فناوري شوند،‌ گفت: هيچ پيام‌رساني را ملزم به اخذ مجوز نکرده‌ايم و در صورت مراجعه براي دريافت مجوز براي آنان تسهيلات و امتيازاتي قائل مي‌شويم.

ادامه مطلب

فيس بوک

فیسبوک و هوش مصنوعی به کمک کاربران آسیب‌پذیر می‌آیند

شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرده است که در تغییراتی جدید با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سعی دارد آن دسته از کاربران خود را که ممکن است قصد خودکشی داشته باشند، شناسایی کرده و شرایط را برای ارائه خدمات مشاوره به آنها فراهم کند.

ادامه مطلب

شبکه مجازي

انتقال وجه با اپليکيشن "واتس‌اپ"

اپليکيشن "واتس‌اپ" قصد دارد تا امکان جديدي را براي کاربران خود فراهم کند.

ادامه مطلب

هاشمي

تاثير رحلت آيت الله رفسنجاني بر اينترنت و فضاي مجازي

درگذشت آيت الله رفسنجاني طي روزهاي گذشته نه تنها بر مطالب منتشر شده در شبکه‌هاي اجتماعي تاثير گذاشته، بلکه افزايش قابل توجه فعاليت کاربران اينترنت را نيز به همراه داشته است.

ادامه مطلب

اينترنت-شبکه هاي مجازي- پيام رسان

واگذاري نظارت بر شبکه‌هاي مجازي/ تجارت الکترونيک هم ماليات دارد

سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت صنعت، معدن و تجارت از بررسي طرح واگذاري نظارت بر شبکه‌هاي مجازي به شرکت‌هاي شناسنامه‌دار خصوصي اين حوزه خبر داد و گفت: ماليات شامل همه درآمدها از جمله درآمدهاي تجارت الکترونيک مي شود و ماليات کسب‌وکارهاي اينترنتي مربوط به شبکه بانکي است.

ادامه مطلب

آيت الله مکارم شيرازي

روز به روز خطر شبکه های مجازی روشن تر می شود

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که شبکه ملی اطلاعات هر چه سریع تر باید راه اندازی شود، گفتند: اگر شبکه‌ی ملی پر محتوا باشد می توانیم پهنای باند را به شبکه های داخلی بدهیم که مراجعه به شبکه های خارجی مشکل و هزینه بر و مراجعه به شبکه های داخلی به آسانی باشد.

ادامه مطلب

شبکه مجازي (VPN )

رييس مرکز توسعه IT و رسانه‌هاي ديجيتال ارشاد خبر داد:

رونمايي از شبکه مجازي "هادي‌نت"

رييس مرکز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي امروز با حضور در خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به سوالات خبرنگاران حوزه رسانه پاسخ داد.

ادامه مطلب