پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه‌های-اجتماعی
پیام رسان بومی

معاون وزیر ارتباطات به مهر اعلام کرد؛

نحوه حمایت وزارت ارتباطات از پیام رسان های بومی

معاون وزیر ارتباطات با تشریح برنامه‌های مربوط به حمایت از پیام رسانهای بومی گفت: در دنیا از پیام رسانها به عنوان ابزار خدمت رسان به مردم استفاده می‌شود و ما هم این روش را دنبال می کنیم.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات به اینستاگرام پیوست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از گذشته چند ماه از آغاز حضور در راس این وزارتخانه به شبکه‌های اجتماعی داخلی و نیز اینستاگرام پیوست.

ادامه مطلب

تیم کوک

تیم کوک از حضور بی‌هدف کاربران در شبکه‌های اجتماعی ابراز نگرانی کرد

تیم کوک، مدیرعامل اپل در مصاحبه جدیدی گفته که از بابت اسکرول‌های بی‌معنا و بی‌پایان کاربران در شبکه‌های اجتماعی نگران است و در مجموع فکر می‌کند که مردم دارند بیش از حد از فناوری استفاده می‌کنند. او دوست دارد محصولات اپل برای کارهای خلاقانه به کار گرفته شوند.

ادامه مطلب

شبکه اجتماعی

الزام پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به رعایت قوانین کشور

متن نهایی طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» منتشر شد که به موجب آن، عرضه و فعالیت خدمات پایه کاربردی در فضای مجازی شامل پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، جویشگر و خدمات پایه مکانی و نقشه، منوط به رعایت قوانین کشور است.

ادامه مطلب

صهیونیست‌ها

آپارتاید دیجیتال صهیونیست‌ها/ شبکه‌های اجتماعی به‌خط شده‌اند

به دنبال افشاگری گسترده جهانیان در مورد جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و محله شیخ جراح، شبکه های اجتماعی آمریکایی برای سانسور محتوای مردمی منتشر شده تلاش می کنند.

ادامه مطلب

نظنز

بررسی واکنش مردم در شبکه‌های اجتماعی بعد از حادثه نطنز / اگر نزنیم، می‌زنند!

حادثه خرابکاری در بخش‌هایی از تاسیسات نطنز طی روزهای گذشته ضمن بازتاب‌های متعدد و گسترده در رسانه‌های جریان اصلی داخل و خارج، با موجی از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز همراه بوده است.

ادامه مطلب

لایت روم

دانلود Adobe Photoshop Lightroom CC Full ۶.۲.۰ – برنامه ویرایش تصویر “ادوبی فتوشاپ لایتروم”

نرم افزار ۶.۲.۰ Lightroom به شما امکان می‌دهد عکس‌های باکیفیت و حرفه‌ای را با استفاده از گوشی یا تبلت خود بسازید و به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب

فیک نیوز

جاعل‌هایی که کار رسانه‌ای می‌کنند

قدیم‌ها هر وقت صحبت از جعل می‌شد، ذهن‌ها به سمت جعل سند می‌رفت؛ یک نفر که پشت میز نشسته و شناسنامه یا سندی را جعل می‌کرد.

ادامه مطلب

شبکه‌های اجتماعی

دروغ چطور در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود؟

پژوهشگران دانشگاه ام‌آی‌تی با تصویرسازی نحوه انتشار اخبار، نشان داده اند در شبکه‌های اجتماعی اخبار دروغین با شدت و قدرت بیشتری نسبت به اخبار صحیح منتشر می‌شوند و اصولاً میزان دربرگیری و انتشار حقیقت در مقایسه با اخبار دروغین بسیار محدود است.

ادامه مطلب

اینستاگرام

آمار تجارت ایرانی در اینستاگرام

بیش از یک میلیون کسب‌وکار کوچک و بزرگ ایرانی در اینستاگرام صفحه خرید دارند

ادامه مطلب