سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
شرکت‌های-اینترنتی
پیمان قره‌داغی

عدم تضمین کیفیت سرویس

بیشترین دلیل شکایت از شرکت‌های اینترنتی

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، تاخیر در نصب و راه‌اندازی، عدم جمع‌آوری سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب از شکایات پر تکرار کاربران سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در مورد شرکتهای ارتباطات ثابت (FCP) است.

ادامه مطلب

اینترنت

شرکت‌های اینترنتی خواستار افزایش تعرفه اینترنت ثابت شدند

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار بازنگری در سیاست اعمال سقف تعرفه برای خدمات ارتباطی غیر انحصاری در حوزه ارتباطات ثابت شد. این در حالی است که در آخرین موضع‌گیری در این رابطه، وزیر ارتباطات تاکید کرده بود اجازه گران شدن اینترنت را نمی‌دهد.

ادامه مطلب

اینترنت

آیا دولت اجازه افزایش تعرفه‌ اینترنت را صادر می‌کند

فعالان صنعت ارتباطات در ماه‌های پایانی سال و زمانی که فشار تورم، بخش‌های مختلف کشور و کسب‌وکارها را تحت تاثیر قرار داده است از لزوم تغییر تعرفه‌های پایه این صنعت سخن می‌گویند؛ هرچند هنوز یک نقشه کلی برای این افزایش ارائه نشده است و به نظر نمی‌رسد، اگر تمامی تعرفه‌ها به صورت هم‌زمان بالا رود، تغییری در شرایطی موجود ایجاد شود.

ادامه مطلب