یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مایکروسافت
ویندوز ۱۱

توضیح مایکروسافت برای کاهش ۴۰ درصدی حجم به‌روزرسانی ویندوز ۱۱

مایکروسافت به‌منظور کاهش پهنای باند شبکه خود، از فناوری جدید فشرده‌سازی برای کاهش حجم به‌روزرسانی‌ها در ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند.

ادامه مطلب

مایکروسافت

مترجم مایکروسافت بیش از ۱۰۰ زبان و گویش مختلف را ترجمه می‌کند

با اضافه شدن دوازده زبان و گویش جدید به مترجم مایکروسافت، این اپلیکیشن با پشتیبانی از صد زبان و گویش مختلف، برای ۵٫۶۶ میلیارد از مردم در سراسر جهان قابل استفاده است.

ادامه مطلب

تبلت

رونمایی مدل جدید محصولات سرفیس و گوشی تاشوی مایکروسافت

مایکروسافت پنج محصول جدید سرفیس شامل یک لپ تاپ، سه تبلت و یک گوشی تاشوی جدید را رونمایی کرد.

ادامه مطلب

ویندوز ۱۱

تاریخ انتشار رسمی ویندوز ۱۱ اعلام شد

مایکروسافت اعلام کرد نسل جدید سیستم عامل دسکتاپ ویندوز ۱۱ پنجم اکتبر (۱۳ مهر) برای رایانه های شخصی واجد ارتقا قابل دسترس خواهد شد.

ادامه مطلب

مایکروسافت

هشدار امنیتی مایکروسافت به هزاران مشتری ابری

مایکروسافت به هزاران مشتری خدمات ابری خود که شامل بزرگترین شرکتهای جهان هستند درباره احتمال اقدام نفوذگران در خواندن، تغییر یا حتی حذف دیتابیس اصلی آنها هشدار داد.

ادامه مطلب

ویندوز

دارک مود در برخی نسخه‌های ویندوز ۱۱ بطور پیش‌فرض فعال خواهد بود

شرکت‌های فناوری چند سالی است که حرکت به سمت دارک مود را شروع کرده‌اند و حالا مایکروسافت هم می‌خواهد در ویندوز ۱۱ حالت تیره را به‌صورت پیش‌فرض فعال کند. طبق اعلام این شرکت، برخی از نسخه‌های SKU ویندوز ۱۱ از همان ابتدا از دارک مورد بهره می‌برند، اما کاربران می‌توانند به انتخاب خود حالت روشن (لایت مود) را فعال کنند.

ادامه مطلب

مایکروسافت

مایکروسافت می‌خواهد کاربران اپل و اندروید را به استفاده از ویندوز ترغیب کند

شرکت مایکروسافت سرمایه گذاری خود روی فعالیت ترکیبی را افزایش داده و قصد دارد به واسطه آن نفوذ سیستم عامل ویندوز را گسترش دهد و با راه‌اندازی یک خدمت جدید، کاربران اپل و محصولات اندروید را به استفاده از این نرم‌افزار مجاب کند.

ادامه مطلب

ویندوز ۱۱

آیا رایانه شما توانایی اجرای «ویندوز ۱۱» را دارد؟

ممکن است فکر کنید فرآیند پذیرش یا عدم پذیرش نسخه بعدی سیستم عامل مایکروسافت موسوم به «ویندوز ۱۱» در رایانه فعلی شما فرآیند آسانی باشد.

ادامه مطلب

ویندوز۱۰

زمان بازنشستگی ویندوز ۱۰ مایکروسافت مشخص شد

مایکروسافت فاش کرد پشتیبانی از سیستم عامل فعلی ویندوز را در ۱۴ اکتبر سال ۲۰۲۵ خاتمه خواهد داد.

ادامه مطلب

ویندوز۱۱

هر آنچه درباره‌ی ویندوز ۱۱ می‌دانیم

مایکروسافت در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) یک رویداد برای نسل بعدی ویندوز برگزار می‌کند. این شرکت از مدت‌ها قبل مشغول پروژه‌ی Sun Valley بوده است که طبق گزارش‌ها تغییرات ظاهری گسترده‌ای را برای این سیستم‌عامل به ارمغان می‌آورد. به نظر می‌رسد در نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل که ظاهرا ویندوز ۱۱ نام دارد، شاهد تغییرات ساختاری گسترده‌ای در رابط کاربری ویندوز خواهیم بود.

ادامه مطلب