جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
محمد-جواد-آذری-جهرمی
اذری جهرمی

آذری جهرمی با قرار تامین کیفری آزاد است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: آذری جهرمی احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تأمین کیفری آزاد شده است، چون آخرین دفاعیات از او اخذ نشده، شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.

ادامه مطلب

جهرمی

جهرمی برای توسعه همکاری‌های حوزه ICT به قطر سفر می‌کند

وزیر ارتباطات برای پیگیری برنامه های کشورمان در توسعه همکاری‌های ایران و قطر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دوحه سفر می کند.

ادامه مطلب

جهرمی

واکنش آذری جهرمی به اظهارات کاندیداها درباره رفع فیلتر توییتر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینکه برخی قبلا انتقاداتی به پلتفرم‌ها و حضور در شبکه‌های مجازی داشتند و امروز از این فضا استفاده می‌کنند، اتفاق خوبی است.

ادامه مطلب

اینترنت

نخستین گام برای رفع انحصار واردات اینترنت به کشور برداشته شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: با راه‌اندازی اولین مرکز تبادل داده بین‌المللی در کشور، یک گام برای رفع انحصار واردات اینترنت به کشور برداشته شد.

ادامه مطلب

جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی :

مقابله با پیشرفت تکنولوژی، راهی جز شکست نیست

وزیر ارتباطات با بیان اینکه مخالفت با تکنولوژی نتیجه‌ای جز شکست ندارد، توضیحاتی را درباره فناوری بلاک‌چین و رمز ارزها ارائه کرد.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

آذری جهرمی: دستورالعمل دارند که مرا بایکوت کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «صداوسیما و رسانه‌های دست‌ راستی دستورالعمل دارند که مرا بایکوت کنند. حتی خبر دستاوردهای مثبت ما را هم که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است، پخش نمی‌کنند.»

ادامه مطلب

جهرمی

وزیر ارتباطات:

وعده‌های تو خالی مردم را خسته می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه عرصه اجرا در کشور نیازمند نیروی جوانانه است گفت: امیدوارم پیرمردها و پدرخوانده‌های سیاسی عرصه مدیریتی کشور را کنار بگذارند و سنگ جلوی پای جوانان نیندازند و اجازه دهند تا جوانان وارد عرصه شوند و با تنگ نظری قطار انقلاب را خلوت و خلوت تر نکنند؛ چون با این رویه در انتها خودشان می‌مانند و قطاری خالی.

ادامه مطلب