جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
مودم
مودم

اپراتور مجاز به فروش اجباری مودم نیست/ هزینه راه‌اندازی مودم

در صورت درخواست مشترک برای ‌راه‌اندازی مودم از اپراتور خدمت‌دهنده، هزینه آن به عهده مشترک و سقف تعرفه ‌راه‌اندازی خدمت، ۱۵ هزار تومان است اما ارایه‌کننده خدمت مجاز به فروش اجباری مودم به مشترکان نیست.

ادامه مطلب

مودم

دستگاه‌های غیرمجاز متصل به مودم را شناسایی کنید

یکی از دلایل افت سرعت یا مصرف غیرمعمول ترافیک اینترنت، هک شدن مودم وای‌فای است که با استفاده از اپلیکیشن‌، می‌توان دستگاه‌هایی که به مودم وصل شدند را شناسایی کرد و جلوی استفاده آنها از اینترنت را گرفت.

ادامه مطلب

مودم

حمایت ۵ جانبه برای جایگزین شدن مودم‌های ADSL با VDSL

در حالی که مجلس طرح صیانت از فضای مجازی را به تصویب می‌رساند، در روزهای پایانی عمر دولت، تفاهم نامه پنج جانیه برای تولید مودم‌های VDSL با هدف استفاده از ظرفیت‎‌های علمی شرکت های دانش بنیان به امضا رسید.

ادامه مطلب

مودم

تولید مودم بومی ثابت و همراه با حمایت ایرانسل آغاز شد

برای اولین بار در ایران، خط تولید مودم بومی TF-i۶۰ S۱، با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت، با حمایت ایرانسل، راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب

ساعت هوشمند

تبلت، مودم و ساعت‌های هوشمند از سال آینده باید در سامانه همتا ثبت ‌شوند

با تصویب مجلس، کلیه‌ی تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند از سال آینده باید در سامانه همتا ثبت شوند.

ادامه مطلب

وايمکس

احتمال جمع‌آوري مودم‌هاي وايمکس ايرانسل براي جايگزيني TD-LTE

مدير عامل اپراتور دوم ارتباطي درباره احتمال جمع‌آوري مودم‌هاي وايمکس و جايگزيني آن با دستگاه‌هاي TD-LTE گفت: فعلا روي اين موضوع در حال فکر کردن هستيم تا نهايتا مودم‌هاي وايمکس را با همان قيمت فروخته شده جمع‌آوري کنيم.

ادامه مطلب

ADSL

سنجش عملکرد مودم‌های ADSL در ایران

مودم‌های ADSL به میزان زیاد و توسط افراد مختلف وارد کشور می‌شوند و براین اساس به‌طور قطع سنجش عملکرد آنها اهمیت بسیاری در تضمین حقوق مصرف‌کنندگان خواهد داشت.

ادامه مطلب

وايمکس

گرین‌مارکت دو مودم جدید وایمکس عرضه کرد

شرکت گرین‌مارکت(Greenpacket)عرضه‌کننده‌ راهکارهای نسل‌آینده‌ شبکه‌بندی و فراخ‌باند سیار دو مودم جدید وایمکس ویژه‌ اماکن سرپوشیده عرضه می‌کند که DV235و DV360 نام دارند.

ادامه مطلب

وايمکس

فرانکلین وایرلس، مودم دوحالتی وایمکس عرضه کرد

شرکت فرانکلین وایرلس(Franklin Wireless)، تولید کننده پیشتاز مودم‎های وایمکس و CDMA برای ارتباطات داده فراخ‎باند بی‎سیم نسل سوم و چهارم، مودم وایمکس دوحالتی U311 را معرفی کرد.

ادامه مطلب

Greenpacket

گرین‌پکت مالزی برای بهره‌بردار پاکستان مودم وایمکس تامین می‌کند

بهره‌بردار اصلی وایمکس در پاکستان برای پوشش دادن کامل بازار خدمات فراخ‌باند شخصی این کشور قراردادی برای دریافت مودم‌های دارای بهره‌ی بالا با شرکت گرین‌پکت(Greenpacket) مالزی امضاء کرد. قرار است شرکت وطین‌تلکوم(Wateen Telecom) پاکستان مودم‌های UH350 از شرکت مالزیایی دریافت کند.

ادامه مطلب