سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نسخه-الکترونیکی
نسخه الکترونیکی

استفاده زیاد عامل اختلال در سامانه نسخه الکترونیکی!

در روزهای قبل بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در هنگام مراجعه به داروخانه، با کاغذی پشت پیشخوان پذیرش رو‌به‌رو شدند که از قطعی سیستم نسخه نویسی حکایت داشت.

ادامه مطلب

فاطمه محمد بیگی

دست‌های پنهانی مانع از اجرایی شدن نسخه الکترونیک می شود

رئیس کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: عدم شفافیت در اجرای نسخه الکترونیک می‌تواند مسیری برای حضور مافیای سلامت به ویژه در حوزه دارو باشد بر همین اساس تاکید بیشتری بر روی این سامانه‌ها داریم، بی شک دست‌های پنهانی وجود دارند که مانع اجرایی شدن این طرح می‌شوند.

ادامه مطلب

نسخه الکترونیک

اجرای کامل طرح نسخه الکترونیک به اردیهشت ۱۴۰۱ موکول شد

روز گذشته مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، از تمدید پذیرش نسخه‌های کاغذی تا اول اردیبهشت سال ۱۴۰۱ خبر داد.

ادامه مطلب

نسخه الکترونیکی

شاخص تحقق نسخه الکترونیک در کشور، به بیش از ۷۸ درصد رسید

با گذشت کمتر از یک سال از طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی، اکنون بیش از ۷۸ درصد نسخه‌های کشور الکترونیکی و نیمه الکترونیکی نوشته می‌شوند.

ادامه مطلب

نسخه الکترونیکی

عوارض تجویز فوری نسخه الکترونیکی دارو

از اول دی‏‏‏‌ماه نسخه کاغذی به‏‏‏‌طور کامل کنار گذاشته می‏‏‏‌شود

رار است از اول دی‌ ماه، دفترچه‌‌‌‌های کاغذی به‌‌‌‌طور کامل از فرآیندهای درمانی حذف شده و آخرین گام پروژه نسخه الکترونیک برداشته شود. با این‌حال با گذشت ‌‌‌‌ماه‌‌‌‌ها از آغاز این طرح، هنوز ایرادات آن به‌‌‌‌طور کامل رفع نشده و بسیاری از مردم، آنچنان که باید از اجرای این طرح رضایت ندارند.

ادامه مطلب

پزشک

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد؛

درمان رایگان افراد بالای ۶۵ سال در کشور

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای تمام شهرستان‌های کشور تصویب شد افراد بالای ۶۵ سال به هر مرکز درمانی مراجعه کنند، رایگان درمان شوند.

ادامه مطلب

داروخانه

داروخانه‌ها: نسخه‌های الکترونیکی را آزاد می‌پیچیم!

رییس انجمن داروسازان ایران گفت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی به شکلی که داروخانه‌ها را به جای پزشکان مجبور به تولید آنلاین نسخه کند، هزینه‌های قابل توجهی را به داروخانه‌ها تحمیل می‌کند.

ادامه مطلب

نسخه الکترونیکی

الزام قانونی برای نسخه نویسی الکترونیکی دربیمارستان های دولتی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، بر الزام قانونی بیمارستان های دولتی ودانشگاهی به نسخه نویسی الکترونیکی تاکید کرد.

ادامه مطلب

سلامت الکترونیک

نسخه الکترونیکی گرفتار ناتوانی وزارت بهداشت شد

فاز اول پروژه سلامت الکترونیکی به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار دولت الکترونیکی که قرار بود ۱۰ بهمن ماه اجرایی شود و مردم از آن زمان دیگر برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز به ارائه دفترچه بیمه نداشته باشند بلکه با کد ملی‌شان شناسایی و استحقاق سنجی شوند به دلیل عمل نکردن به تعهدات طرفین درگیر با موضوع به تاخیر افتاد و به بهره‌برداری نرسید.

ادامه مطلب

دفترچه تامین اجتماعی

حذف دفترچه تامین اجتماعی از اول اسفند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند در تمامی شعب و کارگزاری‌های سراسر کشور متوقف می‌شود.

ادامه مطلب