یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
واتس‌اپ
واتساپ

واتس‌اپ برای تماس‌های ویدیویی آواتار می‌سازد

واتس‌اپ سرگرم ساخت آواتارهای سفارشی است که به کاربران این پیام رسان امکان می‌دهد در هنگام تماسهای ویدیویی، از آنها استفاده کنند.

ادامه مطلب

واتساپ

برای دستیابی به قابلیت جدید، واتس‌اپ خود را به‌روزرسانی کنید

آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا در یک چت متفاوت به پیام‌های صوتی گوش دهید.

ادامه مطلب

واتساپ

کاربران واتس‌اپ کلید محافظت از اطلاعات رمزگذاری شده دریافت می‌کنند

شرکت توسعه ابزار پیام‌رسان واتس‌اپ اعلام کرد اواخر سال جاری میلادی قابلیت جدید برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات رمزگذاری شده را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. با این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند نحوه ذخیره کلید رمزگذاری مورد استفاده برای داده‌های خود را نیز انتخاب کنند.

ادامه مطلب

دیوایس

ضرورت اتصال موبایل به اینترنت برای استفاده از واتس‌اپ در سایر دستگاه‌ها برداشته می‌شود

کاربران آخرین نسخه بتا واتس‌اپ اکنون می‌توانند از طریق سایر دستگاه‌ها به صورت مستقل به این پیام رسان متصل شوند و دیگر ضرورتی برای اتصال گوشی هوشمند به اینترنت برای استفاده از واتس‌اپ در سایر نسخه‌های دسک‌تاپ و تحت وب وجود ندارد.

ادامه مطلب

واتساپ

تنظیم سرعت پیام‌های صوتی به واتس‌اپ اضافه می‌شود

اخبار منتشر شده خبر از فعالیت واتساپ برای اضافه کردن ویژگی تنظیم سرعت پیام‌های صوتی می‌دهند.

ادامه مطلب

واتساپ

چت ها و تصاویر ارسال‌شده در واتس‌اپ خوانده می‌شود؟

به گفته یک کارشناس فناوری اطلاعات، اگرچه واتس‌اپ اعلام کرده داده‌هایی از جمله شماره تلفن، دفترچه تلفن، نام و تصویر پروفایل کاربر را با فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد، اما به چت‌های خصوصی و فایل‌های ارسال‌شده در چت کاری ندارد و آنها را جمع‌آوری نمی‌کند.

ادامه مطلب

واتساپ

تغییر سیاست حریم خصوصی واتس‌اپ به تاخیر افتاد

اپلیکیشن پیام رسان واتس‌اپ اجرای سیاست حریم خصوصی جدیدی که اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرده بود را در پی سردرگمی و واکنش منفی کاربران، به تاخیر انداخت.

ادامه مطلب

واتساپ

پیام‌رسان بومی چطور می‌تواند جای واتس‌اپ را بگیرد؟

در شرایطی که واتس‌اپ اعلام کرده کاربران باید با اشتراک‌گذاری اطلاعاتشان با فیس‌بوک موافقت کنند و در اعتراض به این موضوع، موج کوچ جهانی به سایر پیام‌رسان‌ها آغاز شده، یک حقوقدان فضای مجازی می‌گوید مهاجرت کاربران ایرانی از واتس‌اپ به این وابسته است که پیام‌رسان‌های داخلی خدماتشان را با چه کیفیتی ارائه دهند و چطور مسائل را تنظیم کنند که حریم خصوصی افراد نقض نشود.

ادامه مطلب

واتساپ

آشنایی با ۱۰ ترفند اساسی برای استفاده بهینه از واتس‌اپ

واتس‌اپ مدتهاست یکی از اپلیکیشنهای پیام رسان محبوب مورد استفاده بوده اما این برنامه از سال ۲۰۱۴ که توسط فیس بوک خریداری شد، تغییرات زیادی پیدا کرده است.

ادامه مطلب

واتس آپ

به اين پيام‌ها در واتس‌اپ جواب ندهيد!

کارشناسان امنيتي به کاربران توصيه کرده‌اند به هيچ عنوان به پيام‌هاي ناشناسي که در واتس‌اپ آنها ارسال و از آن‌ها درخواست مي‌شود که پول پرداخت کنند، پاسخ ندهند.

ادامه مطلب