دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
وزیر-پیشنهادی-ارتباطات
زارع پور

دیدگاه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات، موافقان و مخالفانش درباره آینده اینترنت ایران

نامزد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی در مجلس وعده داد تا چهارسال آینده شبکه ملی اطلاعات در ایران را راه‌اندازی می‌کند. عیسی زارع‌پور تاکید کرد پلت‌فرم‌های خارجی چالش فضای مجازی ایران هستند. در همین حال مخالفانش در مجلس او را به نداشتن شفافیت درباره طرح «صیانت» متهم کردند.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

زارع پور: قول می‌دهم ظرف ۴ سال آینده شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کنم

وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افتخار می‌کنم که دغدغه ساماندهی، حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی را داشته‌ام.

ادامه مطلب

علی اصغر عنابستانی

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

عنابستانی: چه زمانی قرار است شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد: انتظار ما از وزیر ارتباطات این است که برنامه زمانبندی مشخصی را جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات به مجلس ارائه کنند که قابل نظارت باشد.

ادامه مطلب

مجلس

موافقت کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر پیشنهادی ارتباطات

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با عیسی زارع پور برای تصدی وزارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب

تقی پور

قول وزیر پیشنهادی ارتباطات برای شبکه ملی اطلاعات و پهنای باند

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: آقای زارع پور خود را متعهد به مصوبات شورای عالی فضای مجازی در اجرای شبکه ملی اطلاعات دانست.

ادامه مطلب

عیسی‌ زارع‌پور

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور:

وزیر پیشنهادی ارتباطات، تعامل دولت و بخش خصوصی را تقویت می‌کند

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: رییس‌جمهوری فردی را برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است که با زبان و ادبیات این صنعت آشناست و این ویژگی، ما را به شکل‌گیری تعاملات بیشتر بخش خصوصی و دولت امیدوار می‌کند.

ادامه مطلب