یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
کاربران
اپراتورها

چارچوب موافقتنامه سطح خدمات در اپراتورها چیست؟

ضوابط و چارچوب موافقتنامه‌های سطح خدمات (SLA) یک قرارداد دوجانبه بین خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده، با هدف تضمین کیفیت خدمات است و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات علاوه بر الزام قانونی مصوبات، سعی می‌کنند این چارچوب را رعایت کنند و کاربران نیز در حساب کاربری خود می‌توانند سرعت و کیفیت سرویس خود را اندازه‌گیری کرده و در صورت وجود مشکل نسبت به ثبت ثبت درخواست و شکایت از طریق سایت اپراتور اقدام کنند.

ادامه مطلب

ریلزاینستاگرام

یک رسوایی جدید فاش شد؛

فیس بوک از آسیب اینستاگرام به نوجوانان آگاه بوده است

طبق گزارشی جدید فیس بوک از آسیب اینستاگرام به کاربران دختر نوجوان آگاه بوده اما سودآوری را بر سلامت کاربران ترجیح داده است. درهمین راستا یک کمیته سنای آمریکا درباره این امر تحقیق می کند.

ادامه مطلب

فضای مجازی

تشکیل کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران پس از رای اعتماد وزرا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کمیسیون مشترک طرح فضای مجازی با ترکیب اعضای ۹ کمیسیون تشکیل می شود، گفت: آغاز به کار این کمیسیون به بعد از بررسی رای اعتماد وزرای دولت، موکول شد.

ادامه مطلب

ياهو

ایجاد محدودیت یاهو برای کاربران در ایران

شرکت یاهو امکان ثبت ای‌میل را برای کاربران ایرانی مسدود کرد.

ادامه مطلب

facebook

فیسبوک حتی پس از حذف حساب هم کاربران را ردگیری می‌کند

وبگاه شبکه‌سازی اجتماعی فیسبوک حتی پس از حذف حساب کاربران نیز به ردگیری آنها ادامه می‌دهد و فیسبوک طبق گزارش مرجع حفاظت داده (پی‌دی‌ای) با استفاده از ردنماها (cookie) و تکه‌های کوچک داده که در مرورگر وب کاربران ذخیره شده است رفتار مرورگری‌شان را ضبط می‌کند.

ادامه مطلب

تزئيني چين

شمار کاربران اینترنت چین از مرز 500 میلیون نفر گذشت

به گزارش روزنامه‌ چاینادیلی، چین دارای بیش از 500 میلیون کاربر اینترنت است.

ادامه مطلب

LTE

شمار کاربران LTE در سال 2014 به بیش از 150 میلیون نفر می‎رسد

به گزارش گروه تحقیقاتی این-استت (In-Stat) با توجه به رشد قابل توجه تقاضا در بازار امریکا، تعداد کاربران فعال LTE‌ تا سال 2014 به 150 میلیون نفر می‎رسد.

ادامه مطلب

فيبر نوري

شمار کاربران خدمات فراخ‎باند FTTH تا سال 2015 به 227 میلیون نفر می‎رسد

به گزارش شرکت مشاوره ای آی‎دیت (IDATE)، تعداد کل مشترکان فراخ‎باند فیبر نوری FTTH جهان در پایان سال 2010 به 61 میلیون نفر (از 41 میلیون نفر در سال 2009) رسید و تا سال 2015 به 227 میلیون خواهد رسید.

ادامه مطلب

توييتر

شمار کاربران توییتر از 200 میلیون نفر گذشت

شمار کسانی که در شبکه‌اجتماعی توییتر مشترک شده‌اند از 200 میلیون نفر فراتر رفت و بیش از 70 درصد ترافیک توییتر از بیرون ایالات متحده سرچشمه می‌گیرد.

ادامه مطلب

اينترنت

ISPها باید اطلاعات کلی کاربران را به وزارت ارتباطات ارایه دهند

هر شرکتISP موظف است اطلاعات کلی کاربران و IP های مربوط را ثبت و یک نسخه از آن را نیز به وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات اعلام کند.

ادامه مطلب