جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
کیفیت-اینترنت
زارع پور

وزیر ارتباطات: بهبود کیفیت اینترنت در ازای افزایش تعرفه را تضمین می‌کنیم

برخی از نمایندگان مجلس می‌گویند مجلس به شرطی با افزایش تعرفه اینترنت همراهی می‌کند که وزارت ارتباطات برای بهبود کیفیت اینترنت در ازای افزایش قیمت تضمین دقیق و مشخص ارائه دهد. وزیر ارتباطات گفت: تضمین‌ها مشخص و اعداد برنامه‌ها نهایی شده‌اند تا بهبود کیفیت شبکه محقق شود.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات: مجلس با سیاست افزایش کیفیت اینترنت موبایل، همراه است

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان مجلس به صراحت مخالفت خود را با افزایش تعرفه اینترنت به ویژه در بخش موبایل اعلام کرده‌اند، گفت: فضای مجلس فضای همراهی است؛ آن هم نه با افزایش تعرفه بلکه با افزایش کیفت شبکه.

ادامه مطلب

اینترنت

اینترنت هنوز بی‌کیفیت است

در حالی که در ماه‌های گذشته، مسوولان افزایش مصرف اینترنت به‌دلیل فرآیندهای آموزش آنلاین را یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش سرعت و کیفیت اینترنت اعلام کردند اما با حضوری شدن دانشگاه‌ها و مدارس، تغییری در کیفیت اینترنت احساس نمی‌شود و کاربران همچنان از سرعت‌های پایین ناراضی‌اند.

ادامه مطلب

اینترنت

معاون وزیر ارتباطات: بیشترین مشکل کیفیت اینترنت مربوط به تهران است

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه منابع فرکانسی برای افزایش کیفیت شبکه اپراتورها تأمین شده است گفت: هم اکنون بیشترین مشکل کیفیت و کندی اینترنت مربوط به تهران است.

ادامه مطلب

اینترنت

تجهیزات کافی برای ارائه سرویس باکیفیت اینترنت نداشتیم

رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نصر با تاکید بر افزایش مصرف اینترنت نسبت به سال گذشته، بیان کرد: در شرایط شیوع کرونا، آن اندازه تجهیزات شبکه که بتوانیم سرویس مناسبی ارائه دهیم، نداشتیم و تا زمانی که بتوانیم تجهیزات را تامین کنیم، طول کشید و در نهایت توانستیم از دو ماه گذشته، ارتقای شبکه را انجام دهیم.

ادامه مطلب

اینترنت

اینترنت چرا کند است؟

وزارت ارتباطات روی سرعت تاکید دارد اما مشکلات پارامترهای کیفی شبکه ارتباطی کشور هم این روزها باعث اعتراض کاربران شده است.

ادامه مطلب

اینترنت پهن باند

رفع کندی اینترنت و ایجاد بازار رقابتی در توسعه ارتباطات

مهم‌ترین هدفی که از راه‌اندازی ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم دنبال می‌شود، افزایش کیفیت اینترنت و ایجاد بازار رقابتی در توسعه ارتباطات است.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

توصیه های وزیر پیشین ارتباطات برای بهتر شدن اینترنت

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود برای بهتر شدن اینترنت وای فای پیشنهاداتی ارائه داد.

ادامه مطلب

اینترنت

کارزار درخواست رفع انحصار مخابرات برای افزایش کیفیت اینترنت به ۱۰ هزار امضاء رسید

کارزار درخواست «افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» به نزدیک ۱۰ هزار امضا رسید.

ادامه مطلب

حمید فتاحی

مدیرعامل زیرساخت: اختلال اینترنت ربطی به ظرفیت شبکه بین‌الملل ندارد

مدیرعامل شرکت زیرساخت می‌گوید کندی‌ اینترنت مربوط به لایه میانی شبکه است و افزایش ظرفیت پهنای باند بین‌الملل همواره در حال انجام است.

ادامه مطلب