جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشی-همراه
گوشی

۱۰ گوشی موبایل محبوب

بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند.

ادامه مطلب

گوشی همراه

واردات گوشی موبایل بیشتر از کالای اساسی!

در جریان واردات صورت گرفته در سال جاری گوشی تلفن همراه با بیش از ۱.۴ میلیارد دلار همواره در صدر واردات قرار داشته و بعد از آن هر یک از کالاهای اساسی قرار دارند.

ادامه مطلب

گوشی همراه

زمان عرضه گوشی پیکسل ۵ ای مشخص شد

منابع مطلع می‌گویند شرکت گوگل به احتمال زیاد گوشی پیکسل ۵ ای را در تاریخ ۱۷ آگوست یعنی فردا عرضه خواهد کرد. این گوشی دارای باتری بزرگ‌تری خواهد بود.

ادامه مطلب

کودکان

۸ آسیب جسمانی استفاده افراطی از گوشی همراه و تبلت در کودکان

استفاده بیش از حد کودکان و نوجوانان از گوشی همراه و تبلت موجب عوارض و آسیب‌های جسمانی خواهد شد که در این گزارش به این موضوع می‌پردازیم.

ادامه مطلب

سامانه همتا

ارائه خدمات سامانه همتا در دفاتر پیشخوان دولت

خدمات سامانه همتا علاوه بر آنلاین به صورت حضوری و در دفاتر پیشخوان نیز انجام می‌شود.

ادامه مطلب

ایفون

توقف تولید زودتر از انتظار آیفون ۱۲ مینی در پی استقبال پایین کاربران

اپل سال گذشته میلادی از آیفون ۱۲ مینی رونمایی کرد تا با نمایشگر کوچکتر، مناسب کاربرانی باشد که به دنبال گوشی‌های کامپکت هستند. اما چند ماه پس از عرضه، گزارش‌های متعددی از استقبال پایین کاربران از این دستگاه منتشر شد و حالا گزارشی جدید ادعا می‌کند که کوپرتینویی‌ها تولید این مدل را متوقف کرده‌اند.

ادامه مطلب

گوشی همراه

اپل صدرنشین بازار گوشی‌های ۵G در فصل اول ۲۰۲۱ شد؛ سامسونگ در رتبه چهارم

اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با عرضه حدود ۴۰.۴ میلیون دستگاه آیفون ۱۲، صدرنشین بازار موبایل‌های ۵G‌ شد. با وجودی که میزان عرضه موبایل‌های در فصل اول ساری جاری میلادی نسبت به فصل چهارم ۲۰۲۰ افت ۲۳ درصدی را تجربه کرد، اما همچنان قدرت بازار ۵G را در دست دارد.

ادامه مطلب

ios۱۵

این ویژگی‌های iOS ۱۵ برای آیفون‌های قدیمی منتشر نمی‌شوند

اپل هفته گذشته از سیستم عامل iOS ۱۵ با قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرد و آن را در اختیار کاربران آیفون ۶s و مدل‌های جدیدتر قرار می‌دهد. با این وجود، برخی ویژگی‌ها تنها در اختیار آیفون XS و آیفون‌های جدیدتر قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب

سیم کارت

سیم‌کارت دوم گوشی چطور فعال می‌شود؟

اگر گوشی دوسیم‌کارته‌ای دارید که پیش از این تنها با یک سیم‌کارت از آن استفاده می‌کردید، درصورت قرار دادن سیم‌کارت دوم، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود، اما می‌توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم‌کارت خود درآورید.

ادامه مطلب

گوشی‌های شیائومی

گوشی‌های شیائومی به حسگر پیشرفته برای هشدار زلزله مجهز می‌شوند

شیائومی قصد دارد گوشی‌های موبایل خود را به حسگر جدید و پیشرفته‌ای مجهز کند که می‌تواند زلزله‌های احتمالی یک منطقه را تشخیص دهد و با هدف جلوگیری از وقوع فاجعه آن را به کاربران اطلاع دهد.

ادامه مطلب