دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشی
گوشی

راه‌های جلوگیری از آسیب به گوشی‌ در فصل گرما

فرارسیدن تابستان و گرمای هوا می‌تواند گوشی‌های هوشمند را در معرض آسیب گرما قرار دهد که خطراتی را هم برای گوشی و هم صاحب آن دارد.

ادامه مطلب

گوشی همراه

۷ ترفند برای اینکه عمر گوشی‌تان بیشتر شود

ارتقای هر ساله به جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند عالی به نظر می‌رسد، اما این کار چندان ارزان نیست، بنابراین یاد بگیرید چگونه تلفن خود را طولانی‌تر نگه دارید.

ادامه مطلب

آیفون۱۳

واردات آیفون ممنوع می‌شود؟

با ادامه انتقادها از واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار، اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس وعده داده‌اند تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ واردات آیفون ممنوع شود.

ادامه مطلب

استعلام گوشی

با قابلیت جدید اندروید

مشکل محدودیت حافظه گوشیهای مدل پایین حل شد

گوگل سرگرم کار روی قابلیت جدیدی است که فضایی که اپلیکیشن‌ها در دستگاه اندرویدی اشغال می‌کنند را حدود ۶۰ درصد کاهش می دهد.

ادامه مطلب

گوشی همراه

هفت روش برای افزایش شارژ گوشی

با وجود اینکه باتری گوشی‌ها در سال‌های گذشته بهبود یافته، اما همچنان معضل تمام شدن شارژ گوشی، برای کاربران آزاردهنده است، البته راه‌هایی وجود دارد که می‌توان عمر باتری گوشی را به واسطه آنها، افزایش داد.

ادامه مطلب

گوشی

فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور توسط گمرک منتشر شد

سازمان گمرک ایران فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور را بروزرسانی کرده و آن را منتشر کرده است. خریداران گوشی‌های مسافری باید آگاه باشند که هر مدلی از برندهای موبایل که در این فهرست وجود نداشته باشد، در داخل کشور به مشکل رجیستری خواهد خورد و در شبکه نمی‌تواند فعال باشد.

ادامه مطلب

گوشی

گمرک: واردات رسمی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار از سال آینده ممنوع خواهد شد

رئیس کل گمرک اعلام کرد سال آینده واردات خودرو و موبایل با ارزش بیش از ۶۰۰ دلار (پرچمدار) ممنوع خواهد شد. این درحالی است که طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل طی یک سال گذشته، گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار سهم ۵ درصدی از واردات را به خود اختصاص داده‌اند.

ادامه مطلب

گوشی

۱.۵ میلیون دستگاه تلفن همراه در یک ماه گذشته وارد کشور شد

سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه گفت: آذرماه امسال ۱.۵ میلیون دستگاه تلفن همراه وارد کشور شده و مصرف نیز به یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه رسیده که این آمار نشان می‌دهد واردات و مصرف تلفن همراه نسبت به آبان، کاهش ۱۰۰ هزار دستگاهی داشته است.

ادامه مطلب

سرقت گوشی

بهترین اقدام پس از گم شدن گوشی چیست؟

گم کردن گوشی هوشمند یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای فرد رخ دهد، با وجود این در چنین شرایطی می‌توانید چند قدم بردارید که دستگاه خود را بازگردانید، یا حداقل از داده‌های خود محافظت کنید.

ادامه مطلب

تبلت

رونمایی مدل جدید محصولات سرفیس و گوشی تاشوی مایکروسافت

مایکروسافت پنج محصول جدید سرفیس شامل یک لپ تاپ، سه تبلت و یک گوشی تاشوی جدید را رونمایی کرد.

ادامه مطلب