پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تلفن همراه

نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل به زودی به همدان می‌آید

مدیرعامل ایرانسل از راه‌اندازی سایت نسل پنج تلفن‌همراه در همدان خبر داد.

هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۸.۹ تا حداکثر ۲۷.۴ تومان را شامل می‌شود.

به دلیل مزاحمت پیامکی قطع بیش از ۳۰۰ هزار سیم کارت های شخصی

۳۳۳ هزار و ۳۵۴ سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع شد.

بهترین اپلیکیشن ها؛ درسیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی می شوند

ثبت نام برای حضور در سیزدهمین جشواره وب و موبایل ایران تا ۳۰ آبان ماه انجام می شود و داوری آثار شرکت کننده در این جشنواره در ۵ شاخه محتوا و خبری، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کار، بازی و سرگرمی و گروه های ویژه از اول آذرماه آغاز می شود.

۴ واقعیت درباره رشد اپلیکشین های موبایلی در جهان

بنابر داده‌های آماری در سال ۲۰۲۰، مردم این روزها اپ‌های بیشتری را دانلود می‌کنند، با سرعت بیشتری نسبت به گذشته با اپ‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و زمان‌ بیشتری در شبانه روز را صرف این اپلیکیشن ها می‌کنند.

تیر خلاص به کلاهبرداری‌های «وس»

سرویس‌های ارزش افزوده با اعلام شکایات مشترکان و پرونده‌های میلیاردی شرکت‌های متخلف به یکی از جنجالی‌ترین مباحث حوزه ارتباطات تبدیل شده بود و در نهایت در آخرین اقدام برای مقابله با این کلاهبرداری‌ها، مصوبه‌ای جهت الزام دریافت درخواست خدمات از سوی مشترک و صدور جداگانه صورت‌حساب برای این خدمات برای صادر شد.

تکلیف خدمات ارزش افزوده مشخص شد

دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی موظف است پس از دریافت درخواست خدمات ارزش افزوده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده از آن را به مشترک اطلاع دهد و همچنین برای مشترک به‌صورت جداگانه صورتحساب صادر کند.

سامانه ضدعفونی گوشی‌های سامسونگ آمد

سامسونگ به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعلام کرده که با بهره‌گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing، گوشی‌های گلکسی را در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رایگان ضدعفونی خواهد کرد.

سیم‌کارت‌هایی که نباید بخرید

در روشی جدید از کلاهبرداری، با افراد تماس گرفته می‌شود و با وعده سیم‌کارت‌هایی با شماره رند و یا هم‌شماره سیم‌کارت‌های اعتباری‌شان که قیمتی پایین‌تر از معمول دارند،‌ آن‌ها را فریب می‌دهند.

دیماه انجام شد واردات قانونی یک میلیون و ۶۰۰ هزارتلفن همراه

در دی ماه سال جاری بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه توسط بیش از ۱۰۰ شرکت واردکننده وارد کشور شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو